‌رئیس شورای اسلامی شهر سرعین گفت: جذب سرمایه گذار در شهر سرعین با موانعی رو‌برو‌ست که با مذاکره با استاندار اردبیل خواستار رفع این موانع شده‌ایم.
کد خبر: ۷۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹ 17 August 2015

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه اردبیل، توحید دنیایی در نشست خبری با خبرنگار استان اردبیل با بیان اینکه شورای اسلامی شهر سرعین در شهریور ماه 1392 بحث انتخاب شهردار سرعین را در اولویت کاری خود قرار داد، گفت: سرعین اولین شهر استان در انتخاب شهردار بود.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری سرعین با برنامه مدونی در شش حوزه با هشتاد محور فعالیت خود را شروع کرده‌اند، افزود: در طی 23 ماه گذشته بیش از 80 درصد برنامه محقق و عملیاتی شده است.

دنیایی با بیان اینکه برای سال آینده 20 میلیارد تومان بودجه پیش بینی شده است، تصریح کرد: در این بودجه برای پروژه‌هایی از قبیل روکش آسفالت سطح شهر، تکمیل کمربندی، تکمیل و توسعه پارک شادی، پارک 12 هکتاری و ... اعتبار تخصیص خواهد یافت.

رئیس شورای اسلامی شهر سرعین خاطرنشان کرد: اعتبار حوزه عمرانی سالجاری سرعین بالغ بر اعتبار 10 سال گذشته این شهر است.

وی با بیان اینکه در حوزه سرمایه‌گذاری در طول دو الی سه سال گذشته در سطح کشور شاهد رکود اقتصادی حاکم بر بازار کسب و کار بودیم، گفت: جذب سرمایه‌گذار در شهر سرعین با موانعی رو‌برو‌ست که با مذاکره با استاندار اردبیل خواستار رفع این موانع شده‌ایم.

دنیایی با بیان اینکه از مسئولان استانی می‌خواهیم موارد مطرح شده از سوی شهرستان‌های گردشگری استان را کنترل کنند تا اختلافی میان شهرستان‌ها رخ ندهد، افزود: سرعین خود را رقیب شهرستان‌های دیگر نمی‌داند و حاضریم با توجه به امکانات و زیرساخت‌های گردشگری این منطقه، تجارب خود را در اختیار سایر شهرستان‌ها قرار دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر سرعین تصریح کرد: افق دید و برنامه ریزی که در این شهرستان انجام شده است، به نوعی تکمیل کننده مسائل گردشگری استان است.

سبلان منظر گردشگری سرعین است

محمد صبوری عضو شورای اسلامی شهر سرعین نیز با بیان اینکه سبلان منظر گردشگری شهر سرعین است، گفت: نمی خواهیم اشتباه ساخت کتابخانه مرکزی جلوی دریاچه شورابیل اردبیل را در سرعین تکرار کنیم.

وی افزود: باغ ویلا در زمین‌های هکتاری خارج از محدوده داخل و خارج حریم شهری سرعین در طرح جامع شهری پیش بینی شده است.

20 درصد سهم شهرداری سرعین از آب منطقه‌ای دریافت می‌شود

‌محمود زنده دل عضو شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه از سال 89 رقمی از محل درآمدهای آب‌های گرم در شهر سرعین به شهرداری و توسعه شهر اختصاص پیدا نمی‌کرد، گفت: پیگیری‌های لازم را با همکاری اعضای شورای شهر، شهرداری و مساعدت استانداری، فرمانداری و همکاری خوب شرکت آب منطقه‌ای انجام دادیم تا این عوارض 20 درصد بعد از سال‌ها چشم‌پوشی از آن دوباره احیا شود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های سونوگرافی، رادیولوژی و اکو در سرعین وجود نداشت، افزود: این دستگاه‌ها هم اکنون خریداری شده و آماده نصب هستند.

زنده دل ضمن اظهارتاسف از عدم وجود پلیس +10 و آموزشگاه رانندگی در سرعین، تصریح کرد: سالن ورزشی بانوان در پارک شادی این شهر تا پایان سالجاری به بهره برداری می‌رسد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار