استاندار اصفهان اظهارداشت: تسهیلات ۹ درصد بانکی برای ایجاد تعاونی گلخانه ای فراهم شده است در همین راستا به کشاورزان توصیه می کنیم دز زمینه ایجاد تعاونی برای گلخانه های بزرگ با یکدیگر همکاری نمایند.
کد خبر: ۷۸۲۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ 24 September 2019

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در چهلمین جلسه شورای راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در این جلسات به دنبال رونق تولید و افزایش اشتغال و رفع موانع تولیدکنندگان هستیم .

وی ادامه داد: ایجاد گلخانه ها در مناطق مختلف استان اصفهان علاوه بر سودآوری مطلوب برای کشاورزان، می تواند در مصرف آب نیز به میزان قابل توجه ای صرفه جویی ایجاد کند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: در همین راستا به منظور توسعه کشت گلخانه ای در سطح استان، تسهیلات ۹درصد بانکی در نظر گرفته شده که کشاورران می توانند با مراجعه به اداره جهادکشاورزی شهرستان مربوطه از جزئیات دریافت آن با خبر شوند.

وی افزود: ایجاد تعاونی در زمینه های مختلف می توانند بسیاری از مشکلات اقتصادی را برطرف کند به همین دلیل به کشاورزان نیز توصیه می کنیم در زمینه ایجاد تعاونی برای گلخانه های بزرگ، با یکدیگرهمکاری نمایند.

رضایی تاکید کرد: استفاده از نظرات صاحب نظران در خصوص پیاده سازی شاخصه های اقتصاد مقاومتی و ارائه راهکارهای متناسب با مشکلات اقتصادی به تحقق رونق تولید در استان اصفهان کمک شایانی می کند در همین راستا در جلسات آینده این شورا از حضور این افراد بهره خواهیم برد.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی نیز موظف هستند طرح های نوین خود را در این رابطه در جلسات آتی به شورا ارائه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار