مراسم ویژه دفاع مقدس
این نشست با حضور سرهنگ موسوی نژاد ، فرمانده سپاه بابلسر ، سرهنگ طاهری رئیس اداره حفظ نشر و آثار امام (ره) ، سرهنگ یوسف تبار ، از مسئولان رده بالای سپاه ، یوسفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر و جمع کثیری ا ز فعالان رسانه ای برگزار گردید.
کد خبر: ۷۸۲۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ 25 September 2019

به گزارش تابناک مازندران، نشست هم اندیشی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان بابلسر در سالن اجتماعات سپاه پیرامون تبیین ارشهای دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این نشست با حضور سرهنگ موسوی نژاد ، فرمانده سپاه بابلسر ، سرهنگ طاهری رئیس اداره حفظ نشر و آثار امام (ره) ، سرهنگ یوسف تبار ، از مسئولان رده بالای سپاه ، یوسفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر و جمع کثیری ا ز فعالان رسانه ای برگزار گردید . این مراسم با سخنان سرهنگ طاهری رئیس اداره حفظ نشر و آثار امام (ره) بابلسر آغاز شد.

برگزای نشست هم اندیشی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان بابلسر
 
برگزای نشست هم اندیشی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان بابلسر
 

وی ضمن خوس آمد گویی به حضار، به نقش موثر فعالان رسانه در پوشش صحیخ اخبار مربوط به دفاع مقدس اشاره کرد . سپس یوسفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر از تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن انقلاب اسلامی داشت. در ادامه سرهنگ موسوی نژاد ، فرمانده سپاه بابلسر اظهار داشت:

مهمترین مسئله در امروز گوش به فرمان بودن فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب است . از یاد نبریم که صدام با حمایت 40 کشور قصد براندازی نظام را داشت ولی به جایی نرسید و ره به جایی نبرد . وی در ادامه گفت: در حال حاضر باید جای خالی شهدا را به هر طریقی پر کرد و از آرمان این عزیزان دفاع کرد . هر فرد با هر ظاهری که اصول را بشناسد و دوست و دشمن را به درستی بشناسد و استفاده صحیح از امکاناتی که در اختیار قدرار دارد را بداند یک رزمنده واقعی است.

فرمانده سپاه بابلسر تصریح کرد: باید از تاریخ عبرت بگیریم تا با یک دفاع جانانه و در صورت نیاز یک حمله مقتدرانه نقش آفرین باشیم. همه ایرانیان باید رزمنده باشند زیرا نفوذ دشمنان در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌ها است. سرهنگ موسوی نژاد در پایان ضمن تشکر از حضور پررنگ فعالان رسانه اظهار کرد: باید به درک و تشخیص درست که باید در تمامی ابعاد ایفای نقش کنیم برسیم و هر فرد باید از خودش شروع کند. باید تلاش کنیم تا تشکیل دولت اسلامی را محقق کنیم تا همه مسئولان در خدمت مردم باشند. در ضمن امیدواریم با نقش آفرینی هر یک از نخبگان به ویژه اصحاب رسانه و هنر به درستی نقش خود را در جامعه ایفا کنیم و در این گام با یاری یکدیگر موفق عمل کنیم . گفتنی ست این مراسم با صرف ناهار به پایان رسید .

 

 

برچسب ها: دفاع مقدس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار