کد خبر: ۷۸۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰ 27 September 2019
امام جمعه سی سخت؛ استفاده از نيروهاي جوان مستعد در تصميم هاي راهبردي ضروري است.
به گزارش خبرگزاری تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از صدا و سیما ، امام جمعه سی سخت در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته، حمایت از نیرو‌های وفادار به انقلاب و معتقد به استقلال کشور را ضروری دانست و گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی نه تنها قویتر از چهل سال پیش است بلکه از هر جهت نسبت به صد سال گذشته نیز قوی‌تر شده است.
حجت الاسلام مصباح نژاد علاج رفع موانع، مشکلات و مسائل اقتصادی کشور را پافشاری بر کار انقلابی عنوان کرد و افزود: استفاده از جوانان مومن، انقلابی و کارآزموده در حوزه‌های مختلف کشور امید‌های دشمنان این مرز وبوم را به یاس و نابودی منجر می‌کند.
وی به هفتم مهرماه سالروز شهادت سرداران پرافتخار و رشید دفاع مقدس، شهیدان فلاحی، نامجو، کلاه دوز، فکوری و جهان آرا اشاره کرد و ادامه داد: شهدای جمهوری اسلامی هر کدام ستاره‌ای هستند که برای صیانت از تمامیت ارضی و دفاع از ارزش‌های اسلامی با جان ودل در جبهه‌های حق علیه باطل جنگیدند.
امام جمعه سی سخت گرامی داشت یاد وخاطره شهدا را چراغ راهی برای عزت و آبروی ملت خواند و گفت: می‌طلبد بیش از پیش در راستای تجلیل و تکریم مقام شامخ شهدا و برگزاری یادواره‌ها و ساخت یادمان شهدا تلاش کنیم.
حجت الاسلام مصباح نژاد سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل را مواضع ملت، نظام و رهبری عنوان کرد وافزود: سه کشور آلمان، فرانسه و انگلیس روی دیگر سکه آمریکا هستند و هرگز برای منافع ملت ایران رایزنی نکردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار