کد خبر: ۷۸۳۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹ 28 September 2019
سید عبدالمجید نژادصفویپیش از ظهر امروز در مراسم تودیع از مدیرکلی راه و شهرسازی با بیان اینکه خدا را شاکرم که در کمتر از یک سال توفیق خدمت در این استان را داشتم، گفت: کهگیلویه و بویراحمد نیاز به خدمت بیشتری دارد و خدمات‌رسانی به مردم این استان نباید متوقف شود.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در مدت یکسال حضورم در راه و شهرسازی پروژه‌های زیادی در حوزه راه و شهرسازی فعال شد و در آستانه برگزاری جشن مسکن مهر قرار داریم.

وی بیان کرد: بعد از یکسال خدمت در این استان سجده شکر به جای می‌آورم که مدیون هیچ فردی نیستم و به دنبال منصب سیاسی، فامیلی و طایفه‌ای نبودم و تنها با شایسته‌سالاری به دنبال خدمت به مردم این استان بودم.

نژادصفوی با اشاره به مسوولیت خطر پاسداشت از خون شهدا گفت: فشارهای سیاسی بیشترین وقت ما را گرفت اما در راستای اهداف وزارت راه و شهرسازی خط قرمزهایی برای خودم تعریف کردم.

وی عنوان کرد: معیارم در انتخاب نیروها تکیه بر شایسته سالاری آنها بود و جابه‌جایی‌ها همه در راستای خیر مردم بود.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر چه آمار و ارقام ارائه بیان کنیم کسانی این خدمات را نمی‌بینند، افزود: در کمیسیون ماده ۵ هدفم جزء اصلاح چیز دیگری نبود و هیچ گاه نگاه سیاسی نداشتم.

وی بیان کرد: روزی که آدم با دو دست لباس دسته دوم آمدم و حالا با دو دست لباس دسته سوم می‌روم و تنها در برابر قانون و ضوابط دولت تسلیم بودم.

وی با اشاره مجدد به فشارهای سیاسی که در مدت یکسال اخیر تحمل کرد، گفت: دوست داشتم عزیزان به جای این فشارهای سیاسی در جلساتی که برای استان در تهران برگزار می‌شد حضور پیدا می‌کردند.

نژادصفوی خاطرنشان کرد: در ۹۵ درصد جلساتی که با مسوولین و معاونین و شرکت‌های وزارت راه و شهرسازی برای پیگیری وضعیت حوزه راه و شهرسازی استان داشتیم تنها بودم.

وی عنوان کرد: در این مدت هر کاری شد و پروژه‌ای تعریف کردیم فقط برای رضای خدا و مردم این استان بود نه برای شخص خاصی.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار