استاندار اصفهان
استاندار اصفهان گفت: عمده مشکلات صاحبان تولید در بخش تسهیلات بانکی است ولی در استان اقداماتی در راستای رونق تولید و حل مشکلات آنان صورت گرفته است.
کد خبر: ۷۸۶۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶ 07 October 2019

عباس رضایی در حاشیه دیدارهای هفتگی خود با صاحبان صنایع اصفهان در استانداری با بیان این که حل قسمتی از مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران استان در حیطه اختیارات استاندار است و در استان حل می شود، داشت: برخی از این مسائل در این جلسات با تلفن و برخی در ستاد تسهیل یا شورای اقتصاد مقاومتی استان و ظرفیت هایی که نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات در نظر گرفته استٰ، پیگیری می شود.

وی افزود: رفع نیاز تولیدکنندگان متناسب با اولویت های استان دنبال می شود که خود را باید با شرایط و قوانین وفق دهیم و براساس اولویت بندی و مصالح استان حرکت کنیم.

وی یادآور شد: به عنوان مثال در این شرایط که قیر مورد نیاز استان استٰ، بسته بندی و صادرات این محصول به مصلحت استان نیست .

استاندار اصفهان با بیان اینکه یک سری مسائلی که حل نمی شود به واسطه آن است که برخی نمی خواهند خود را با قوانین وفق دهند، اضافه کرد: واحدهای تولیدی آلاینده نباید انتظار داشته باشند سلامت مردم به خطر افتد چون سلامت جامعه از هر موضوع دیگری مهم تر است.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی ایده ها پیش از این منجر به فرار سرمایه گذار از اصفهان شده بود، ادامه داد: در این خصوص با برگزاری جلسات هفتگی و دیدار و گفت و گو با صاحبان تولید و صنعت اصفهان و بهره گیری از برخی مدیران با انگیزه در حوزه های مختلف به دنبال جذب سرمایه گذاران و رفع موانع و مشکلات تولید هستیم.

استاندار اصفهان اضافه کرد: در همین راستا جلساتی هفتگی با تولید کنندگان برگزار و در برخی روزهای هفته با سرکشی به واحدهای تولیدی استان از نزدیک و چهره به چهره به بررسی مشکلات و موانع تولید می پردازیم.

رضایی اضافه کرد: رفع برخی دیگر از مشکلات در حیطه اختیارات استان نیست و لذا با جمع بندی این موضوعات به تهران ارسال می شود و از این طریق دنبال می شود و در مجموع این جلسات رضایت نسبی به دنبال داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار