مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: تمامی زیرمجموعه های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای تامین سلامت عزاداران اربعین اباعبدالله الحسین (ع) در سال جاری به صورت آماده باش قرار دارند.
کد خبر: ۷۸۶۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶ 08 October 2019

به گزارش تابناک اصفهان،غفور راستین اظهار کرد: تمامی زیرمجموعه های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به منظور تامین سلامت عزاداران اربعین حسینی (ع) در سال جاری اقدامات لازم را انجام داده اند.
وی افزود: در بخش اورژانس پیش بیمارستانی، تعداد ۱۰ دستگاه خودروی آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه خودروی تعمیرگاه سیار و خودروی ارتباطات به همراه ۲۸ نفر نیروی انسانی به صورت آماده باش هستند تا به زودی به سمت مرزهای کشور که در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی (ع) قرار دارند اعزام شوند.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در حوزه درمان نیز نیروهای متخصص در شاخه های پزشکی آماده باش هستند تا در صورت نیاز وزارت بهداشت به یکی از مرزهای ایلام، خوزستان و یا کرمانشاه اعزام شوند.
دکتر راستین خاطرنشان کرد: تا پایان مهرماه تمامی پایگاه های اورژانس استان و مراکز درمانی برای ارائه خدمات آماده باش کامل هستند.
وی اظهار کرد: در حوزه بهداشت نیز با هماهنگی های انجام شده کارشناسان داوطلب بهداشت محیط در کنار عوامل موکب دار همراه با سایر تیم های درمانی بر تهیه و توزیع مواد غذایی نظارت کامل خواهند داشت.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان یادآور شد: در حوزه آموزش هم پک آموزشی کامل با محتوای کمک های اولیه، پیشگیری از بیماری ها، بیماری های خاص قلبی و عروقی و واکسیناسیون در قالب سی دی به سازمانهای مرتبط و موکب داران ارسال شده است؛ همچنین اقدامات لازم برای حضور کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی به منظور آموزش داوطلبان حوزه دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.
دکتر راستین گفت: تهیه گزارش و برنامه سیب سلامتی با محوریت پوشش سلامت مراسم اربعین حسینی در صدا و سیما نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار