معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: طرح هر ماه یک کمپین «جوانان همدانی در فضای مجازی» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۸۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱ 18 August 2015
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: طرح هر ماه یک کمپین «جوانان همدانی در فضای مجازی» برگزار می‌شود.

به گزارش فارس ، اسدالله ربانی‌مهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد طرح هر ماه یک کمپین «جوانان همدانی در فضای مجازی» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نخستین کمپین با موضوع تجدید بیعـت جـوانان با آرمان‌های شهدا به مناسبت تشییع شهدای گمنام در همدان انجام شده است، گفت: هدف از اجرای این طرح در مرحله اول استفاده مناسب و درست از فضای مجازی به‌عنوان یک فضای فراگیر و تاثیرگذار و از طرفی حساسیت ایجاد کردن نسبت به مسائل روز از سوی جوانان فعال در عرصه فعال مجازی بود که استقبال خوبی از این طرح صورت گرفته است.

معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: قشر وسیعی از مردم بالاخص جوانان در فضای مجازی فعال هستند و باید از این فرصت استفاده کرد و این واقعیت را پذیرفت که فضای مجازی در کنار تهدیدهایی که دارد فرصت هم محسوب می‌شود.

وی گفت: مهمترین مسائل روز جامعه از جمله آسیب‌های اجتماعی، ازدواج، طلاق، بحران آب، مسائل محیط زیست و گردشگری، حقوق شهروندی و مناسبت‌های فرهنگی و اجتماعی مختلف جامعه از مهمترین موضوعاتی است که در این کمپین ماهانه دیده شده است.

ربانی‌مهر افزود: سعی داریم با اطلاع‌رسانی خوب و مناسب مخاطبان زیادی را جذب کنیم و در اجرای برنامه‌ها از جوانان فعال عرصه مجازی، رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها و مراکز علمی و دانشگاهی و سازمان‌های مردم‌نهاد انتظار همکاری ویژهای داریم تا این طرح بتواند به عنوان یک طرح ملی حتی در سایر استان‌ها اجرا شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار