دبیر هیئت تکواندو استان کرمانشاه گفت: مسابقات تکواندو قهرمانی بزرگسالان استان با معرفی ۲۰ تکواندوکار برتر در ۸ وزن به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۷۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲ 18 August 2015
شهرام منوچهرآبادی اظهار داشت: رقابت‌های تکواندو قهرمانی بزرگسالان استان کرمانشاه با شرکت ۸۷ ورزشکار در ۸ وزن از سراسر استان در خانه تکواندو کرمانشاه برگزار و نفرات اول و دوم هر وزن معرفی و با  نظر کادر فنی چند تن از تکواندو کاران رده‌ های دیگر نیز برگزیده شدند.

دبیر هیئت تکواندو استان کرمانشاه در ادامه از برگزاری مسابقات تکواندو قهرمانی بانوان استان در هفته جاری خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات نیز با شرکت بانوان تکواندوکار از سراسر استان ۳۰ مرداد ماه در خانه تکواندو کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به نتایج پیکارهای مسعودحجی زواره، دلاور کرمانشاهی در مسابقات گرند پریکس روسیه گفت: این ورزشکار پرافتخار کشورمان در وزن منفی ۸۰ کیلوگرم در دور نخست بازی از سد میشل فرناندس از پرتغال گذشت اما متاسفانه در دور یک چهارم نهایی با قبول شکست برابر استیون لوپس از آمریکا در راند طلایی حذف شد.

منوچهرآبادی در ادامه از اعزام تکواندوکار نونهال کرمانشاهی به مسابقات جهانی خبر داد و گفت: محمد خانی به همراه وحید ناصری، مربی توانمند کرمانشاهی تیم ملی ۲۸ مرداد ماه عازم کره جنوبی خواهند شد.

گفتنی است، دومین دوره مسابقات جهانی تکواندو از یکم تا چهارم شهریور ماه امسال با شرکت بیش از ۸۰ کشور به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار