بیست‌ و دومین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان روز پنجشنبه با حضور مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و مسوولان استانی در محل دائمی نمایشگاه‌های استان واقع در پل "شهرستان" اصفهان گشایش یافت.
کد خبر: ۷۸۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵ 10 October 2019

بیست‌ و دومین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان با حضور بیش از ۱۳۰ شرکت از ایران و نمایندگانی از کشورهای چین، ترکیه و روسیه که نوین‌ترین و پیشرفته‌ترین برنامه‌ها و طرح‌های خود را در سه حوزه تکنولوژی‌های نوین، سازه‌ها و نماها ارائه کرده اند، دایر شده است.

ده‌ها شرکت بزرگ داخلی از استان‌های اصفهان، تهران، آذربایجان غربی و شرقی، فارس، یزد، قزوین، قم و کرمان و نمایندگان محصولات خارجی، صنعتگران و مهندسان بخش‌های مختلف حوزه ساخت‌وساز و همچنین وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با صنعت ساخت وساز کشور، در این نمایشگاه حضور دارند.

در این نمایشگاه انواع طرح‌های سبک‌سازی ساختمان، مجتمع‌سازی، سازه‌های فلزی، سازه‌های بتنی و پیش‌ساخته، فنی مهندسی، نظارت، طراحی و دکوراسیون داخلی، ساختمان‌های هوشمند، بهینه‌سازی انرژی، در و پنجره، آسانسور، پله برقی و بالابرها، پروفیل و آلومینیوم، عایق‌ حرارتی و صوتی، تهویه و تاسیسات ساختمانی، لوله و پلیمر، کاشی و سرامیک، شیرآلات، تجهیزات و طرح‌های نوین ساختمانی ارائه شده است.

این نمایشگاه با هدف کمک به رونق ساخت‌وساز، شناخت توانمندی‌ها و کمبودهای صنعت ساختمان، آشنایی با پیشرفت‌های روز این صنعت در ایران و جهان، توسعه سبک‌سازی، مقاوم‌سازی و ساختمان‌سازی کشور، اشتغالزایی و ایجاد فضای اقتصادی و تجاری ویژه برای رویارویی شرکت‌های فعال در زمینه ماشین‌آلات، تجهیزات، مصالح، خدمات و فناوری صنعت ساختمان و عمران برگزار شده است.

نمایشگاه امسال، بخش‌های مختلفی را در خود جای داده است که در حوزه "سبک‌سازی و مقاوم‌سازی ساختمان"، شرکت‌کنندگان مختلف از سازه‌ها و خانه‌های پیش‌ساخته، انواع عایق‌های رطوبتی و حرارتی و انواع دیوارها، جداکننده‌ها و سقف‌های پیش‌ساخته رونمایی می‌کنند.

در قسمت "تولیدات و محصولات دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه" نیز شاهد نمایش کابینت آشپزخانه، شیرآلات ساختمانی، دکوراسیون مدرن، نمای داخلی، انواع کفپوش، پوشش ساختمانی، رنگ و انواع کاغذهای دیواری و نرده، حفاظ، پله و جان پناه هستیم.

در حوزه "نما و پوشش‌های خارجی ساختمان" نیز دستاورد شرکت‌ها در بخش پوشش سقف و دیوارهای بیرونی، انواع در و پنجره و عایق‌های حرارتی در معرض بازدید عمومی قرار گرفته است.

"مصالح اولیه ساختمانی" بخش دیگر این نمایشگاه است که به ارائه دستاوردهای شرکت‌ها در حوزه‌های بلوک، بتن، آجر و سفال، گچ و سیمان و آهن و فولاد پرداخته است.

برگزاری چندین همایش و نشست علمی- آموزشی با حضور مهندسان، صاحب‌نظران و استادان دانشگاه‌ها و مقامات مرتبط، از برنامه‌های جانبی بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: گرچه در نمایشگاه صنعت ساختمان باید با حضور شرکت‌های بیشتری برگزار شود اما به‌دلیل کمبود فضا، این امکان نبود ولی با بهره‌برداری از محل جدید نمایشگاه بزرگ اصفهان در منطقه روشن‌دشت، نمایشگاه بین‌المللی جامع ساختمان، سال آینده به‌صورت گسترده‌تر برگزار می‌شود. 
علی یارمحمدیان در مراسم گشایش این نمایشگاه افزود: از ابتدای سال تاکنون ۳۰ رویداد اقتصادی در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار شده است و تا پایان سال نیز ۵۸ رویداد اقتصادی دیگر برگزار خواهد شد.
وی برگزاری این نمایشگاه‌ها در استان و سطح کشور را نشانه تاب‌آوری اقتصادی کشور در برابر تحریم‌ها دانست و اظهار امیدواری کرد که برگزاری این‌ نمایشگاه‌ها گره‌گشای مشکلات حوزه ساختمان و نقطه عطفی برای توسعه بیشتر این صنعت باشد.

در مراسم افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان از تمبر یادبود آن نیز رونمایی شد.

بیست‌ و دومین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان در مساحتی بالغ بر ۹ هزارو۵۰۰ مترمربع از ۱۸ تا ۲۱ مهر جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل برپایی نمایشگاه‌های استان واقع در پل تاریخی "شهرستان" اصفهان برپاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار