استاندار اصفهان تاکید کرد:
استاندار اصفهان اظهار داشت: نقشه راه مقابله با آسیب های اجتماعی توسط متخصصین، جامعه شناسان و مدیران ذیربط تهیه و تدوین شود تا در مسیر اجرایی شدن قرار گیرد.
کد خبر: ۷۸۷۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰ 10 October 2019

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در هشتمین جلسه شورای اداری مشورتی توسعه پایدار استان که با حضور معاونین استاندار، تعدادی از استانداران و مدیران سابق اصفهان و مشاورین و با دستور جلسه نقش مباحث فرهنگی درتوسعه پایدار استان برگزار شد، اظهار داشت: مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را نباید به مسائل امنیتی گره بزنیم زیرا این موضوع می تواند بر توسعه متوازن و پایدار استان تأثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: گروه های مختلفی در زمینه آسیب های اجتماعی در استان اصفهان فعالیت دارند که باید استراتژی های خاصی به آنها داده شود.

استاندار اصفهان تاکید کرد: کمیته ای با حضور گروه جامعه شناسی دانشگاه اصفهان و مدیران ذیربط حوزه های فرهنگی باید تشکیل گردد تا کارشناسان طرح و برنامه ریزی مدونی برای حل مسائل و آسیب های اجتماعی ارائه نمایند تا بدین طریق نقشه راه مقابله با آسیب های اجتماعی با در نظر گرفتن نظرات و پیشنهادات این کمیته تهیه و تدوین گردد.

شایان ذکر است اعضای جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را به جلسه ارائه نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار