مدیر عامل یک گروه صنعتی:
تابناک: مدیر عامل گروه صنعتی انتخاب گفت: از دولت تدبیر و امید تقاضا داریم در راستای شفافیت و قانونمند شدن واردات گام مؤثری بردارد زیرا از این طریق بخش خصوصی می تواند پیشرفت کند.
کد خبر: ۷۸۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 18 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، محمدرضا دیانی در هنگام بازدید معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از گروه صنعتی انتخاب، با بیان اینکه ایران می تواند در صنایعی مانند لوازم خانگی در سطح جهانی مطرح شود، افزود: لازمه تحقق این موضوع مدیریت واردات و ارائه تسهیلات بانکی به تولید کنندگان داخلی است.

او تصریح کرد: مدیریت و شفافیت در واردات تاثیر مستقیم و مطلوب بر تولید کننده داخلی دارد و وضعیت اشتغال را بهبود می بخشد.

وی ادامه داد: صنایعی که بتوانند بدون استفاده از مواد معدنی ارزان، انرژی، منابع نفتی و امکان کنترل واردات، در صنعت و تولید کشور نقش موثری ایفا کنند، وضعیت اقتصادی را نیز بهبود خواهد بخشید.
این فعال بخش خصوصی اضافه کرد: صنعت لوازم خانگی از جمله این صنایع است.

دیانی گفت: مجموعه کارخانجات گروه صنعتی انتخاب به صورت 100 درصد خصوصی است و در صورت حمایتهای دولتی می توانیم به یک الگوی صنعتی بخش خصوصی با گستره جهانی تبدیل شویم.

رییس مجمع کارآفرینان کشور به لزوم ایجاد یک منطقه ویژه اقتصادی در شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان با محوریت لوازم خانگی اشاره کرد و افزود: سطح دانش و تکنولوژی برخی از صنایع در ایران از جمله لوازم خانگی بالا و با قابلیتهای فراوان است.

وی اظهار کرد: اگر قطعه سازان تخصصی بتوانند پیرامون یک تولید بزرگ صنعتی فعالیت کنند برای هر دو مجموعه مفید است و تولید محلی و ملی را افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه مردم تصمیم گیرنده در امر انتخاب و خرید کالای ایرانی و یا خارجی هستند، گفت: مدیریت واردات باید بگونه ای باشد که وارد کننده محصولات خارجی نتواند از قوانین مالیاتی از جمله ارزش افزوده فرار کند.

مدیر عامل گروه صنعتی انتخاب همچنین بازدید مسئولان از مجموعه های تولیدی و صنعتی را موجب تشویق سازندگان دانست و گفت: این بازدیدها همچنین سبب رسیدن پیام تولیدکنندگان بخش خصوصی به دولت و حمایت بیشتر از آنها خواهد شد.

در بازدید معاون رییس جمهوری از گروه صنعتی انتخاب همچنین جدیدترین نمونه مهندسی یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا محصولی از کارخانجات گروه صنعتی انتخاب توسط معاون علمی و فناوری رییس جمهوری رونمایی شد.

گروه صنعتی انتخاب با دارا بودن شش کارخانه تولیدی بزرگترین مجموعه سازنده لوازم خانگی کشور، در شهرک صنعتی مورچه خورت در 45 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به منظور بازدید از طرح های تجاری مرکز رشد فناوری دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به این شهر سفر کرده است.

وی در این سفر از شماری واحدهای تولیدی و صنعتی اصفهان بازدید و با فعالان اقتصادی این خطه دیدار می کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار