مدیر کل بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه کمیته ایمنی در مدارس اصفهان تشکیل می شود، گفت: خطرات محتمل در مدارس اصفهان شناسایی شده و نسبت به ایمن سازی آنها اقدام می شود.
کد خبر: ۷۸۷۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ 12 October 2019

منصور شیشه فروش با اشاره به اینکه در ششم آذرماه بیست و یکمین مانور سراسری ایمنی و زلزله در مدارس استان اصفهان برگزار می شود، اظهار داشت: هر ساله این مانور به منظور ارتقای فرهنگ ایمنی و حفاظت در برابر زلزله در مدارس اصفهان برگزار می شود که امسال در بیش از هفت هزار واحد آموزشی دولتی و غیردولتی استان اصفهان اجرا خواهد شد.

وی افزود: مشارکت ۸۵۰ هزار دانش آموز در بیست و یکمین مانور سراسری ایمنی و زلزله می تواند در افزایش سطح مقابله با حوادث طبیعی مانند زلزله موثر واقع شود.

مدیرکل بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه مربیان مدارس نیز دوره‌های آموزش ایمنی و حفاظت در برابر زلزله را طی می کنند، ابراز داشت: مربیان آموزش دیده دانش‌آموزان را با مکانهای ایمن برای حفاظت در برابر زلزله آشنا خواهند کرد و راه‌های حفاظت از جان در برابر حوادث طبیعی را آموزش خواهند داد.

برگزاری بیست و یکمین مانور ایمنی و زلزله

وی بیان داشت: برگزاری بیست و یکمین مانور ایمنی و زلزله با همکاری هلال احمر، آموزش و پرورش، صدا وسیما، آتش نشانی و مرکز فوریت های پزشکی و شهرداری برگزار می‌شود.

شیشه فروش با اشاره به جلسه مشترک مدیریت بحران استانداری استان اصفهان با اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص طرح های ایمنی در مدارس تصریح کرد: خطرات محتمل در مدارس اصفهان شناسایی شده است تا نسبت به ایمنی سازی مدارس اقدامات کافی انجام شود.

تشکیل کمیته ایمنی در مدارس

وی با اعلام تشکیل کمیته ایمنی در مدارس ادامه داد: بر اساس مصوبات این کمیته هر مدرسه ای با هدف ایمن سازی و بیمه در برابر حوادث باید اقدام های موثر در پیشگیری از اتفاق های ناگوار را انجام دهد.

مدیر کل بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: همچنین سرویسهای مدارس با همکاری شهرداری اصفهان با هدف پیشگیری و کنترل حوادث اقدام های موثری در ایمن سازی انجام می دهند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار