وکیل خانواده سنگ‌نورد آسیب‌دیده اصفهانی از خارج شدن آرمان غیاثی از کما و افزایش سطح هوشیاری او خبر داد.
کد خبر: ۷۸۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ 13 October 2019

سید حسین دوازده‌امامی با تأیید خبر از کما خارج شدن آرمان غیاثی کودک سنگ‌نورد اصفهانی از حالت کما، درباره آخرین وضعیت او اظهار داشت: یکی دو روز است که هوشیاری آرمان افزایش یافته و سطح هوشیاری او بین 9 تا 10 است.

وی با بیان اینکه لوله‌های تنفسی از این کودک جدا شده است، افزود: آرمان با روند بسیار کند رو به بهبود است، اما نشانه‌های خوبی در او پدید آمده که مهم‌ترین آن خارج شدن کودک از کما است.

وکیل خانواده سنگ‌نورد آسیب‌دیده اصفهانی با بیان اینکه آرمان هنوز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان الزهرا(س) اصفهان بستری است، ادامه داد: هوشیاری آرمان باید به طور کامل برگردد تا عمل‌های جراحی لازم طبق تشخیص پزشکان معالج انجام شود.

وی درباره روند شکایت خانواده آرمان غیاثی از مسببان حادثه سقوط این کودک در جریان مسابقه سنگ‌نوردی در فولادشهر گفت: شکایت ما در دادسرای لنجان (زرین‌شهر) ثبت شده و در مراحل ابتدایی قرار دارد که ظرف یکی دو روز آینده مدارک خود را ارائه می‌دهیم. شکایت هیئت کوهنوردی استان اصفهان نیز در مراحل ابتدایی است، اما از نظر ما هیئت استان نیز مشتکی‌عنه است و از هیئت این سئوال را داریم که آیا حق دارد بگوید از برگزاری این مسابقه بی‌اطلاع بوده است یا خیر.

دوازده‌امامی تصریح کرد: خطای انسانی حمایت‌چی، داور، مربی و باشگاه مشخص شده و هیئت کوهنوردی استان اصفهان این افراد را به عنوان افراد مسئول معرفی کرده است، اما سئوال خانواده آرمان این است که هیئت می‌تواند اعلام کند از برگزاری مسابقه بی‌اطلاع بوده است یا خیر.

وی در پایان از طرف خانواده غیاثی از پیگیری مردم درباره وضعیت آرمان تشکر کرد و از آنها خواست همچنان برای سلامتی این کودک دعا کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار