استاندار اصفهان
استاندار اصفهان گفت: منطقه ویژه علم‌ و فناوری در کنار واحدهای تولیدی و مناطق ویژه اقتصادی با هدف کمک به صنایع و توسعه پایدار در این استان ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۷۸۸۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ 14 October 2019

عباس رضایی در آیین تجلیل از منتخبان استاندارد استان اصفهان در سالن همایش‌های سیتی‌سنتر اصفهان افزود: در سال‌های گذشته منطقه ویژه علم و فناوری اصفهان که به عنوان کریدور نیز از آن یاد می‌شد، رها شده بود.

وی با تاکید بر اینکه نگرش ویژه به منطقه علم و فناوری را از وظایف اصلی خود می دانم، اظهار داشت: بعدازظهر روزهای پنجشنبه را به طور مختص برای این موضوع در نظر گرفتم و تاکنون شورای سیاستگذاری و اجرایی آن تشکیل شده است.

استاندار اصفهان با اشاره به پیشرفت علم و فناوری در دنیا، تاکید کرد: تولیدکنندگان کشورمان باید خود را با کاروان علم و فناوری دنیا همراه کنند زیرا ساختارها و نمادهای اقتصادی روز به روز در حال دگرگونی است.

رضایی استاندارد را یکی از مقوله‌های مهم در به‌ روز رسانی بخش تولید عنوان و اضافه کرد: در این راه استفاده از فناوری‌های نوین و نیروی انسانی متخصص ضروری است.

استاندار اصفهان نیروی انسانی را اصلی‌ترین مساله در اقتصاد دانایی محور خواند و تصریح کرد: فضای امروز ایجاب می‌کند که کارشناسان امور فنی خود را با علم و فناوری تطبیق دهند.

وی همچنین با اشاره به اینکه صنعت اصفهان در برخی زمینه‌ها، پیشتاز و جلوست، گفت: اما انتظارات از این خطه که پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی نیز هست به ویژه در زمینه استاندارد بسیار بیشتر است.

رضایی برخی ویژگی مردم اصفهان را تعهد، ایثار، گذشت، اخلاص و صنعتی بودن این استان برشمرد و اضافه کرد: نباید به بهانه‌هایی مانند تحریم و تسهیلات مالی ، اجازه دهیم که در این مقطع سخت این ویژگی‌ها در اصفهان نادیده گرفته شود.

استاندار اصفهان ادامه داد: ما باید در زمینه کالاهای راهبردی و اساسی و مبارزه سخت در جنگ اقتصادی امروز، خود را برای عرضه آماده کنیم و صادرات‌گرا باشیم.

وی با بیان اینکه پایین انداختن پهپاد نظام سلطه در واقع به معنای به پایین کشاندن ابهت این نظام است، خاطرنشان کرد: اگر روزی استکبار جهانی و نظام سلطه به طریقی، واسطه‌هایی به ایران برای کنار آمدن می فرستد، ما اهل کنار آمدن هستیم و باید باشیم اما اقتدار، عزت و تمامیت ارضی کشورمان به عنوان اصل قضیه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار