رییس هیات جانبازان و معلولان فارس گفت:کاروان ورزشی 106 نفره جانباز و معلول فارس در جشنواره مهر رضوی که به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد 33 مدال رنگارنگ برای فارس به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۷۸۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱ 18 August 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:اسماعیل دلشاد گفت: تیم فارس در این رقابت ها در بخش بانوان و آقایان سه مقام اول ، دو مقام دوم و یک مقام سوم تیمی کسب کردند و در نهایت با کسب 9 مدال طلا ، 8 نقره و 15 برنز به کار خود پایان دادند .
وی ادامه داد:کاروان ورزشی جانبازو معلول زیر 25 سال استان فارس در دو بخش آقایان در 10 رشته ورزشی و بانوان نیز در شش رشته ورزشی شرکت داشتند .
دلشاد بیان کرد:در رقابت های بسکتبال با ویلچر آقایان که با حضور 12 تیم برگزار شد، تیم فارس به عنوان نخست دست یافت و تیم فوتبال هفت نفره این استان هم نایب قهرمان شد .
وی گفت:در پینگ پنگ مردان نیز در کلاس 10 ایستاده ،حسین زمانی پور مدال طلا گرفت و در کلاس شش ایستاده هم محمد جمعه زاده نشان طلا را به گردن آویخت، در کلاس هفت نیز مسعود میری مدال برنز گرفت و در کلاس سه مدال نقره به امیر حاج بیک رسید و در مجموع تیمی نیز فارس به مقام سوم رسید.
دلشاد ادامه داد:در رشته دو و میدانی، سید علی اصغر جوانمردی در پرتاب وزنه مدال طلا را کسب کرد و سعید مقبلی نیز در 1500 و 800 متر دومدال برنز به دست آورد و در رشته شنا، مهدی خرمی دو مدال طلا و یک نقره به دست آورد، علیرضا فروزان سه مدال برنز کسب کرد، عرفان محمدی و مهدی درودی مدال برنز از آن خود کردند .
همچنین در رشته باستانی ، حبیب رمضانی در قسمت کباده مدال نقره و در میلگردانی مدال برنز را از آن خود کرد و تیم فوتبال قطع عضو فارس هم به مقام قهرمانی رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار