مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از امدادرسانی اورژانس ۱۱۵ اصفهان به بیش از ۱۰۰ زائر اربعین حسینی در مرز چذابه خبر داد.
کد خبر: ۷۸۹۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 16 October 2019

غفور راستین گفت: ۱۰ دستگاه آمبولانس به همراه ۴۰ نیروی فوریت‌های پزشکی و خودروی ارتباطات اورژانس در مرز چذابه مستقر هستند.

چذابه در ۱۷ کیلومتری شمال غربی بستان در استان خوزستان قرار دارد.

وی تصریح کرد: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از مرکز فوریت‌های پزشکی استان به همراه هشت تکنسین اورژانس برای اربعین به این مرز اعزام شده است.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان ادامه داد: تاکنون نیروهای پیش‌بیمارستانی در مرز چذابه به ۱۰۶ نفر از زائران از جمله ۶۷ مرد و ۳۹ زن امدارسانی کردند. 

وی با بیان اینکه در ۲ مورد از بالگرد اورژانس آن منطقه برای انتقال بیماران به بیمارستان استفاده شد خاطرنشان کرد: از این تعداد ۳۵ نفر به بیمارستان منتقل و ۶۳ نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

راستین همچنین با اشاره به اعزام ۲ دستگاه خودروی تعمیرات سیار برای موارد نیاز به مرز، ادامه داد: تاکنون خودروی تعمیرات سیار در ۱۱ مورد اقدام به تعمیرات مورد نیاز در مرز چذابه کرده است.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اظهار داشت: تمامی بیمارستان‌ها و پایگاه‌های اورژانس استان به حالت آماده باش هستند و در صورت نیاز تا نقطه صفر مرزی مسائل فوریت‎‌های پزشکی را پوشش می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار