مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: تعداد پروازهای اربعین فرودگاه اصفهان 183 درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۷۸۹۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴ 16 October 2019

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت : هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم برای اعزام 17 هزار زائر اربعین حسینی از فرودگاه اصفهان با ۱۰۲ پرواز به کشور عراق فراهم شد که این تعداد پرواز 183 درصد بیشتر ازپارسال است.

حسن امجدی افزود: در مجموع ۲۷ پرواز ورودی و خروجی از پانزدهم تا 22 مهر امسال از طریق شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی در مسیرهای اصفهان- نجف و اصفهان - بغداد از فرودگاه اصفهان انجام شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: 4 هزار و 152 نفر مسافر از طریق این پروازها ازشرکت‌های هواپیمایی تابان، قشم ایر، العراقیه، ماهان و کیش ایر جابجا شدند که بیشترین پروازها  مربوط به 21 مهرماه با هشت پرواز ورودی و خروجی  است.

وی افزود: در نیمه نخست امسال هم هزار و ۱۴۲ فروند هواپیما در این فرودگاه نشست و برخاست داشته است که با اعزام و پذیرش بیش از 134 هزار مسافر و ارسال و پذیرش حدود سه میلیون کیلوگرم بار در رتبه‌ سوم پروازهای خارجی فرودگاههای کشور قرار دارد.

اصفهان هم‌اکنون پس از استان‌های تهران و خوزستان رتبه سوم کشور را از لحاظ تعداد ثبت‌نام‌کنندگان برای اعزام به پیاده‌روی کربلا دارد.

فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان اکنون به شهرهای نجف و بغداد عراق، کویت، دبی امارات عربی متحده، استانبول ترکیه و دوحه قطر پرواز مستقیم دارد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار