فیلم برداری فیلم سینمایی "هزار سال با تو" به نویسندگی و کارگردانی حسین طبیب زاده و تهیه کنندگی احمد مقامی این روزها در مجموعه اصفهان سیتی سنتر در حال تولید است.
کد خبر: ۷۸۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹ 17 October 2019

فیلم "هزار سال با تو" دومین فیلم بلند سینمایی طبیب زاده با ژانری عاشقانه پس از گرفتن پروانه ساخت، پایان پیش تولید و انتخاب بازیگر هم اکنون مقابل دوربین رفته است .
مقامی در مورد این فیلم می گوید: فیلم یک ملودرام جذاب و تماشگر پسند است و با توجه به تجربه موفق فیلم "چشمهایت" امیدواریم فیلمی به مراتب زیباتر و تماشگر پسندتر بسازیم .
تهیه کننده فیلم «هزار سال با تو» می افزاید: فیلم مضمونی عاشقانه دارد و لوکشین‌های متعدد، بازیگران صاحب نام و موقعیت‌های داستانی متنوع، ساختار آن را کاملا متفاوت از موج فیلمسازی حال حاضر می کند.
مقامی ادامه می دهد : از لوکیشن های اصلی این فیلم مجموعه اصفهان سیتی سنتر و شهرک سلامت هستند و مدیرعامل این دو مجموعه با همدلی و حمایت مادی و معنوی از فرهنگ و صنعت سینما باعث دلگرمی بیشتر ما شدند.
رز رضوی و سام کرمی بازیگران نقش های اصلی فیلم هزار سال با تو هستند و سولماز حصاری، مجید مشیری، نیما شاهرخ شاهی، مهران رجبی، شهین تسلیمی، ایمان نصر، محسن ثباتیان، راشین رضوی و ماهک ثباتیان از بازیگران مطرح کشور در این فیلم نقش آفرینی می کنند.
از دیگر عوامل پشت دوربین و تولید فیلم نیز می توان از یاسر زمانی مدیر فیلمبرداری، حسین حجازی مدیر صدابرداری، حسین خواجویی مدیر تولید، مجتبی کریمی جانشین مدیر تولید، بهنام فروتن دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، سید علی منجمی دستیار تهیه کننده، ناصر انصاری مدیر تدارکات، میلاد سهایی دستیار دو کارگردان، ایمان نصر دستیار سوم کارگردان، نگار رضایی منشی صحنه، نفیسه علیزاده طراح چهره‌پردازی، حمید قربانی مجری گریم، ناهید خواجویی مسئول لباس، سیاوش وزیری آهنگساز، مرتضی فتاحی خواننده، حدیث اعرابی طراح گرافیک و پیام پروین عکاس فیلم نام برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار