استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان: نگاه توسعه‌ای به مدارس غیر دولتی داشته باشیم استاندار اصفهان گفت: اگر می‌خواهیم به سمت توسعه برویم باید به بخش خصوصی و مدارس غیردولتی نیز نگاه توسعه‌ای داشته باشیم.
کد خبر: ۷۸۹۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ 17 October 2019
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در یکصد و سی و چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت : در مسیر حرکت به سمت توسعه باید کار مردم را به مردم و بخش خصوصی واگذار کنیم.
وی تاکید کرد: باید با عینک خوش‌بینی به مدارس غیردولتی بنگریم و آنها را به امور آموزشی تشویق کنیم.
استاندار اصفهان بر لزوم بهادادن به بخش خصوصی تاکید و بیان کرد: باید هر کاری از دستمان برمی‌آید برای این مدارس انجام و به آنها جهت دهیم.
وی با اشاره به اینکه مدارس غیردولتی، بخشی از بار آموزش و پرورش را به دوش می‌کشند، افزود: باید برای تشویق و رونق مدارس غیردولتی و نیز برای مسکن فرهنگیان از بانک‌های استان وام دریافت شود.
رضایی اظهار داشت: اصفهان پایتخت فرهنگ و تمدن کشور است و به همین دلیل هم این استان باید در بخش فرهنگ و آموزش و پرورش پیشگام باشد.
وی تاکید کرد: کاروان علم به‌سرعت در حال حرکت است و اگر لحظه‌ای غفلت کنیم از این کاروان عقب خواهیم افتاد که این گناهی شرعی است.
استاندار اصفهان همچنین در باره هماهنگی سازمان‌های مرتبط در باره اصلاح و به‌روزرسانی محتوای کتاب استان‌شناسی گفت: به روزرسانی این کتاب نیاز به تشکیل کارگروهی دارد که باید افراد مختلفی از جمله معاون سیاسی استانداری، مسوول اداره تقسیمات کشوری، مدیر سازمان برنامه‌ریزی استان، استادان جغرافیا، صنعت و ... در آن حضور یابند و اظهارنظر کنند.
 یکصد و سی و چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان با حضور مجتبی زینی‌وند معاون وزیر آموزش و پرورش ‌و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، عباس رضایی استاندار اصفهان و اعضای شورای آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار