کد خبر: ۷۹۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰ 19 August 2015


رشت - ایرنا - در جریان رقابت های کیک بوکسینگ واکو قهرمانی آسیا ، رزمی کاران گیلانی شش مدال کسب کردند .



مربی گیلانی تیم منتخب کیک بوکسینگ واکوی ایران گفت : در جریان رقابت های کیک بوکسینگ واکو قهرمانی آسیا که در کشور هندوستان جریان داشت ، ملی پوشان گیلانی با درخشش خود موفق به کسب شش مدال شدند .

عباس گیاهی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با توجه به درخشش رزمی کاران گیلانی و همچنین سایر ملی پوشان، تیم ملی کیک بوکسینگ واکو ایران پس از قزاقستان عنوان نایب قهرمانی آسیا را کسب کرد .
وی اظهار کرد : بر این اساس و در جریان این مسابقات ، میرداوود موسوی ورزشکار شایسته گیلانی با درخشش در این دوره از رقابت ها ، دو مدال با ارزش طلا کسب کرد .
وی ادامه داد : همچنین حمید کوهستانی دیگر رزمی کار گیلانی موفق شد در این دوره از پیکارها ، یک مدال نقره و یک مدال برنز تصاحب کند .
وی بیان کرد : حسین غلامی دیگر ملی پوش رزمی کار گیلانی نیز در رقابت های کیک بوکسینگ واکو قهرمانی آسیا یک مدال نقره و یک مدال برنز برای تیم ملی ایران به ارمغان آورد .
مربی گیلانی تیم منتخب کیک بوکسینگ واکوی ایران خاطرنشان کرد : در رقابت های کیک بوکسینگ واکوی قهرمانی آسیا بیش از 350 رزمی کار از 17 کشور به مدت 9 روز در شهر پونای هندوستان با هم به رقابت پرداختند که حضور این تعداد ورزشکار نشان دهنده سطح بالای کمی و کیفی این دوره از مسابقات بود .
عباس گیاهی که خود عضو کمیته داوران فدراسیون آسیایی کیک بوکسینگ واکو می باشد ، اضافه کرد : همچنین محمدرضا رمضانی و آرمین یگانه از استان گیلان به همراه 41 داور دیگر این پیکارها را قضاوت کردند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار