دور نهایی دومین دوره قهرمانی لیگ سافت بال کشور در بوشهر با قهرمانی تیم پلیمر خورموج پایان یافت.
کد خبر: ۷۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۲ 09 March 2015
دور نهایی دومین دوره قهرمانی لیگ سافت بال کشور در بوشهر با قهرمانی تیم پلیمر خورموج پایان یافت.

این تیم در سه دیدار خود در مرحله نهایی، با اقتدار و با نتایج  درخشان از سد حریفان خود گذشت. در همین خصوص در گفت‌و‌گو با سیده نجمه حسینی، سرمربی این تیم از وضعیت پلیمر و سافت‌بال در بوشهر پرسیدیم.

حسینی در خصوص شروع رشته سافت‌بال در بوشهر گفت: فعالیت این رشته در بوشهر از سال 82 شروع شد و چند سال اول تمام تیم‌های استان برای اعزام به مسابقات کشوری ادغام شده و با نام «بوشهر» به مسابقات اعزام شدند، تا این‌که در سال 86 تیم خورموج تشکیل شد که این تیم از سال 90 تاکنون به‌صورت مستقل در مسابقات شرکت می‌کند.

وی اضافه کرد: بعد از تشکیل تیم خورموج، دیگر تیم‌های استان کم‌کم فعالیت خود را محدود کردند و در حال حاضر، فقط تیم پلیمر خورموج در سطح استان فعالیت دارد.

حسینی در خصوص شروع سافت‌بال در خورموج تصریح کرد: با پیگیری‌های شخصی، اولین مدرسه سافت‌بال در کشور را حتی قبل از این‌که مدرسه بیس‌بال در کشور وجود داشته باشد، در خورموج تاسیس کردیم و با تلاش و جذب استعداد‌ها، تیم‌های متعددی تشکیل دادیم و در مسابقات مختلف شرکت کردیم.

وی همچنین یادآور شد: در مرحله اول با همکاری آموزش و پرورش تیم «تی‌بال» را تشکیل دادیم و در سه دوره از مسابقات شرکت کردیم.

وی با بیان این مطلب که در حال حاضر خورموج قطب سافت‌بال کشور محسوب می‌شود، ادامه داد: در ایران فقط در خورموج تا این اندازه به این رشته توجه ‌می‌شود و از این لحاظ در کل کشور خاص و نمونه هستیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار