تابناک: مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از تهیه سند کاهش تلفات جاده‌ای با هدف کاهش آمار تلفات با همکاری 23 دستگاه اجرایی استان خبر داد.
کد خبر: ۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳ 24 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمود محمودزاده در حاشیه بازدید از باند دوم محور بادرود کاشان گفت: افزایش ایمنی یکی از مهمترین اقدامات حوزه راهسازی است که با تلاش دستگاه‌ها برای برقراری ایمنی و ارتقای ایمنی راه‌های استان این سند تهیه شده است.

وی تهیه سند ایمنی راه‌های استان اصفهان را طرحی ملی دانست و افزود: این طرح برای 16 شهرستان استان آماده شده و مسائل و مشکلات تمام راه‌های اصلی و فرعی در این سند شناسایی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان با ارزیابی میزان تلفات جاده‌ای براساس طول جاده‌های استان اظهار کرد: شاخص استان در تصادفات جاده‌ای در میان سایر استان‌ها به ازای هر 100 کیلومتر 12.5 نفر است که با این رقم استان اصفهان در رتبه بیست و یکم کشور قرار دارد.

محمودزاده با بیان اینکه باند دوم بادرود - کاشان به طول 18.5 کیلومتر سال آینده به بهره برداری می‌رسد، گفت: باند دوم بادرود - کاشان یکی از مهمترین پروژه‌های شهرستان نطنز است در دو فاز در حال انجام است.

وی از روکش آسفالت 40 کیلومتر از راه‌های شهرستان نطنز در نیمه نخست سال آینده خبر داد و افزود: فاز اول باند دوم بادرود کاشان به طول 10 کیلومتر و با اعتبار 100میلیارد ریال توسط پیمانکار احداث و روکش آسفالت شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار