مسئول بسیج ورزشکاران سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: طرح پهلوان پروری با هدف ترویج فرهنگ پهلوانی میان ورزشکاران بسیجی در این استان اجرا می شود.
کد خبر: ۷۹۹۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 25 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،سرهنگ حسین نوری، اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج، روز چهارم آذر ماه مجمع قشر بسیج با حضور مربیان ورزشی و افرد اثرگذار در ورزش برگزار می شود.

وی افزود: در طول سال نیز مراسم بزرگداشت روز فرهنگ پهلوانی و تجلیل از ورزشکاران مروج اخلاق اسلامی برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از برگزاری نشست های فصلی با حضور مربیان ورزشی در قالب طرح پهلوان پروری خبر داد.

نوری برگزاری برنامه های مناسبتی در قالب هیئت عاشقان امام علی(ع)، اعزام ورزشکاران و نخبگان ورزشی به اردوهای راهیان نور و جذب و سازماندهی ورزشکاران، قهرمانان و نخبگان ورزشی به بسیج را از دیگر برنامه های در دستور کار دانست.

این مسئول تصریح کرد: علاوه بر شناسایی و آموزش مربیان ورزشی در قالب طرح پهلوان پروری، اعزام مربیان ورزشی به دوره های توانمند سازی و منش پهلوانی نیز در طول ایام باقیمانده سال انجام می شود.

نوری با بیان اینکه پهلوان ورزشکاری است که روحی صیقل یافته دارد، گفت: طرح پهلوان پروری طی دو سال اخیر با انتخاب وزشکاران و مربیان ورزشی شایسته اجرا می شود که هرکدام باید ۲۰ شاگرد را مورد آموزش قرار دهند.

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به صورت سالانه در سطح کشور نیز دوره های آموزشی برای مربیان خواهر و برادر طرح پهلوان پروری برگزار می شود.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار