وزیر بهداشت در دیدار با آیت‌الله صافی خبر داد:
در تلاش هستیم بیمارستان جامع زنان را ابتدا در تهران و سپس در مراکز استان‌ها راه‌اندازی کنیم به گونه‌ای که از درب ورودی بیمارستان تا اتاق عمل از کادر بانوان استفاده شود. بیمارستان زنان به گونه‌ای طراحی می‌شود که از صفر تا 100 آن دست کادر بانوان باشد.
کد خبر: ۸۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳ 21 August 2015
به گزارش تابناک قم،‌ سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در دیدار با آیت‌الله صافی گلپایگانی اظهار کرد: در آستانه هفته دولت، به همراه معاونان وزارت بهداشت و رئیس سازمان نظام پزشکی کشور برای شنیدن راهکارهای مناسب برای دیدار مراجع در شهر قم حضور پیدا کردیم.

وی در پاسخ به درخواست این مرجع تقلید درباره اهتمام بیشتر به مسائل زنان در زمینه پزشکی، گفت: یکی از آرزوهای من راه‌اندازی بیمارستان جامع زنان بود‌، به‌لطف خداوند انشاءالله به‌زودی شاهد راه‌اندازی این بیمارستان ابتدا در تهران و سپس در مراکز استان‌ها هستیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: ارائه خدمات در بیمارستان جامع زنان به شکلی است که از در ورودی تا جراحی‌های حساس همه بر‌عهده خود بانوان است.

هاشمی در خاتمه خاطرنشان کرد: طی دو هفته آینده سفری به شهرستان گلپایگان خواهم داشت و مشکلات آن‌جا را مورد بررسی قرار می‌دهم.

وی همچنین صبح امروز با حضور در بیمارستان فرقانی از این پروژه بازدید کرد.

بیمارستان فرقانی قم در سال ۱۳۷۵ توسط مرحوم فرقانی یکی از خیرین استان قم کلنگ زنی شده است و هم اکنون این بیمارستان که ۲۴ هزار متر مربع مساحت دارد، نزدیک به ۸۵ درصد در زمینه ساختمان و تأسیسات پیشرفت داشته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار