حجت الاسلام ارزانی:
تابناک: رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان مبلغان نخبه، پیشکسوتان و چهره های ماندگار را سه گروه دیگر از مبلغان نام برد که اعتبار نامه به آنها در سال های متفاوت اختصاص می یابد، گفت: هر دوسال یکبار این طرح به اجرا گذاشته می شود و در سال اول از ۳۰ مبلغ زباندان اعتبارنامه تعلق گرفت و امسال به ۲۴ نفر از مبلغان اختصاص می یابد.
کد خبر: ۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱ 25 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی ظهر امروز در مراسم اهدای اعتبار نامه مهارت های تبلیغ تخصصی به مبلغان اظهار داشت: سال ۸۹ دبیر خانه مهندسی تبلیغات دینی در استان اصفهان احداث شد که در طول مدت فعالیت آن اقدامات شاخصی صورت گرفت و از آن جمله می توان به اختصاص اعتبار نامه به مبلغان دینی اصفهان اشاره کرد.

وی بیان داشت: در این دبیر خانه سه اقدام در اولویت کاری قرار گرفت که در فاز اول اختصاص اعتبار نامه مهارت های تبلیغ تخصصی به مبلغان است و در فاز دوم اعتبارنامه به مکان های تبلیغی اختصاص می یابد و در فاز سوم ارتباط مابین مبلغان و مکان های تبلیغی انجام می گیرد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر فاز اول این طرح به اجرا گذاشته شده است.

وی با اعلام اینکه در این دبیرخانه پنج گروه از مبلغان رده بندی شدند، افزود: مبلغان عمومی رده اول را تشکیل می دهند که در رتبه های اول تا چهارم دسته بندی شدند.

حجت الاسلام ارزانی مبلغان تخصصی را گروه دوم خواند و گفت: این مبلغان نیز در رتبه های اول و دوم دسته بندی می شوند و به شکل تخصصی در محورهایی از جمله خانواده، مشاوره، پاسخگویی و غیره فعالیت می کنند.

وی مبلغان نخبه، پیشکسوتان و چهره های ماندگار را سه گروه دیگر از مبلغان نام برد که اعتبار نامه به آنها در سال های متفاوت اختصاص می یابد، گفت: هر دوسال یکبار این طرح به اجرا گذاشته می شود و در سال اول از ۳۰ مبلغ زباندان اعتبارنامه تعلق گرفت و امسال به ۲۴ نفر از مبلغان اختصاص می یابد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به اینکه در اصفهان تلاش کردیم که برای مبلغان حوزه های مختلف یک مدل مشخص تعریف کنیم، گفت: منظور از مدل این نیست که یک متولی برای تمام آنها تعیین شود بلکه تمام مبلغان در یک مدل مشخص کار خود را به درستی به انجام برساند.

وی بیان داشت: در همین راستا پس از ارزیابی رویه مبلغان مشخص شد که در برخی از قسمت ها نیاز به تغییر قانون و اصلاح آن و اضافه کردن قانون جدید و در برخی از بخش ها احتیاج به سیاستگذاری های مشخص است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار