مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد:
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: نگاه ما در توسعه پارک‌های حاشیه‌ای در شهر مشهد درآمدی نبوده و اگر درآمدی نیز کسب شود در احداث پارکینگ در سطح شهر مشهد هزینه می‌شود.
کد خبر: ۸۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴ 21 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سید مهدی امامی میبدی در گفت‌وگو با فارس در مورد پارک‌های حاشیه‌ای شهر مشهد اظهار کرد: 118 معبر برای پارک‌های حاشیه‌ای در شورای اسلامی شهر مشهد مورد تصویب قرار گرفته و در حال حاضر در حال نصب تابلو و خط‌کشی‌های لازم برای این طرح هستیم.

وی افزود: پیش‌بینی ما این است که از ابتدای مهرماه امسال 118 پارک حاشیه‌ای در شهر مشهد راه‌اندازی شود.

امامی میبدی در ارتباط با نگاه درآمدی به این طرح نیز گفت: طبق قانون نیم ساعت اول در پارک حاشیه خیابان‌ها رایگان است یعنی هر فردی می‌تواند به‌ صورت رایگان نیم ساعت در حاشیه خیابان‌های مدنظر خودروی خود را پارک کند.

مدیرعامل سازمان و حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: بر اساس آمار نیز بیش از 70 درصد خودروها زیر نیم ساعت در حاشیه‌های 31 خیابان پارک حاشیه‌ای فعلی خودرو خود را پارک می‌کنند و این مقدار زمان پارک هدف و ایده‌آل ما است.

امامی میبدی بیان کرد: بر همین اساس نمی‌توان با آن 30 درصد انگیزه درآمدی داشت و فقط برای ما هدف پارک‌های کوتاه‌مدت خودروها در معابر است زیرا گاهی برخی یک شبانه‌روز خودروی خود را در معبری پارک می‌کنند و این موضوع به‌ هیچ‌وجه ایده‌آل ما نیست.

این مسئول در پایان تبیین کرد: حتی اگر درآمدی نیز در از 118 پارکینگ حاشیه‌ای شهر مشهد کسب شود در حوزه احداث پارکینگ در سطح شهر مشهد هزینه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار