عاملان سرقت خودروهای سواری و موتورسیکلت در غرب مشهد شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۰۵۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸ 22 August 2015

عاملان سرقت خودروهای سواری و موتورسیکلت در غرب مشهد شناسایی و دستگیر شدند.رئیس پلیس مشهد با اعلام این خبر گفت: از چندی قبل گزارش‌هایی مبنی‌بر سرقت‌های شبانه خودرو و وسایل خودروهای سواری در غرب مشهد به فوریت‌های پلیسی١١٠ اعلام شد.
تحقیقات اولیه با توجه به سرنخ‌های موجود به اطلاعاتی رسید که به شناسایی عامل اصلی این سرقت‌ها که فرهاد نام دارد، منجر شد.
این متهم سابقه‌دار که به‌تازگی از زندان آزاد شده، منزل مسکونی خود در منطقه الهیه را پاتوق سارقان کرده بود.سرهنگ حجت نیکمرام افزود: تیم دایره آگاهی کلانتری الهیه محل مدنظر را درحالی‌که سارقان پس از سرقت شبانه با خودروی سرقتی به پاتوق خود بازگشته بودند، ‌پاک‌سازی کرد.
وی گفت: در این عملیات سرکرده باند و دو همدستش که از گردانندگان باند معروف به«فرهاد» هستند، دستگیر و یک خودروی مسروقه در محل کشف شد.
تحقیقات از متهمان که دارای سوابق متعدد کیفری هستند و گویا نقشه این سرقت‌ها را در زمان تحمل حبس طراحی کرده‌اند، ادامه دارد.رئیس پلیس مشهد گفت: افسران دایره آگاهی کلانتری الهیه همچنین در این عملیات پیگیری پرونده سرقت‌های سریالی موتورسیکلت در منطقه قاسم‌آباد و الهیه را در دستورکار خود قرار دادند و دو تن از عاملان اصلی این سرقت‌ها را که ٣٢ و ٣٤‌ساله هستند و از شهرک شهید رجایی برای سرقت به غرب مشهد می‌آمدند، دقایقی پس از ارتکاب آخرین سرقت شناسایی و دستگیر کردند.
منبع: شهرآرا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار