معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان ضمن اعلام خبر برگزاری جشنواره سینما حقیقت در اصفهان، اعلام کرد که اعضای انجمن سینمای جوانان اصفهان، خانه سینماگران و همچنین فعالان رسانه‌ای می‌توانند به‌صورت رایگان شاهد اکران فیلم‌های این جشنواره باشند.
کد خبر: ۸۰۵۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ 12 December 2019

محمدعلی جعفری اظهار کرد: استان اصفهان با ۳۵ اثر ارسالی به سیزدهمین جشنواره سینما حقیقت، رتبه سومین استان را پس از تهران و البرز دارد و پنج فیلم به نام‌های «زیر گنبد مینا»، «یک کاج صد گنجشک»، «خانه روشنان»، «تا شش مدت دیگر» و «سینما چهارباغ» به نمایندگی از این استان موفق به راه‌یابی در بخش‌های جایزه شهید آوینی، مستند کارآفرینی، مسابقه ملی فیلم‌های کوتاه و مسابقه ملی فیلم‌های نیمه بلند این جشنواره شده‌اند.

وی ادامه داد: با همکاری پردیس سینمایی سیتی سنتر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مجتمع سوره، خانه سینما گران و انجمن سینمای جوانان اصفهان، امسال نیز از ۲۴ تا ۲۹ آذرماه در اصفهان میزبان برگزاری سیزدهمین جشنواره سینما حقیقت خواهیم بود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه پیشنهادی، سالن شماره چهار و پنج پردیس سینمایی سیتی سنتر و همچنین سالن سوره حوزه هنری مجموعاً با ظرفیت ۲۸۰ نفر میزبان اکران منتخبی از فیلم‌های این جشنواره در اصفهان خواهند بود.

جعفری با اشاره به فیلم‌هایی که در این جشنواره اکران می‌شود گفت: علاوه بر اکران فیلم‌های منتخب جشنواره سینما حقیقت، چهار فیلمی که به نمایندگی از اصفهان به بخش مسابقه این دوره از جشنواره راه‌یافته‌اند در اصفهان نیز اکران خواهد شد و تنها مستند «یک کاج، صد گنجشک» را به دلیل تمایل خود کارگردان اکران نخواهیم کرد.

وی افزود: نحوه فروش بلیت از طریق سایت سینما تیکت و فروش حضوری است که احتمالاً قیمت آن برای عموم ۸ هزار تومان است. ضمن اینکه اعضای انجمن سینمای جوانان اصفهان، خانه سینماگران و همچنین فعالان رسانه‌ای در صورت ثبت‌نام، می‌توانند به‌صورت رایگان شاهد فیلم‌های این جشنواره باشند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با تأکید بر اینکه همه این اطلاعات بر اساس برنامه پیشنهادی است و ممکن است تغییراتی داشته باشد، از برگزاری برنامه‌های جنبی مثل نشست نقد و بررسی برای فیلم‌های منتخب و فیلم‌های تولیدی فیلم‌سازان اصفهان نیز خبر داد.

سیزدهمین جشنواره سینما حقیقت از ۱۸ تا ۲۵ آذرماه در تهران و از ۲۴ تا ۲۹ آذرماه در اصفهان برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار