مدیرکل استاندارد ایلام؛
مدیرکل استاندارد ایلام گفت: طبق برنامه، جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و آزمون نازل‌ها در این استان هر سه ماه یکبار و با هدف حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مورد بازرسی و سنجش قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۰۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ 21 December 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ مهناز همتی افزود: طی بازرسی انجام شده در صورت صحت عملکرد نازل، برچسب آزمون دوره‌ای بر روی نازل نصب و در صورت عدم صحت عملکرد، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می‌شود.

وی گفت: نصب برچسب صحت عملکرد بر روی نازل‌های عرضه سوخت مایع الزامی است و شهروندان ایلامی این نکته مهم را باید مورد توجه قرار دهند.

مدیرکل استاندارد ایلام یاداور شد: طی ۹ ماهه اول سال جاری در راستای اجرای وظایف قانونی استاندارد در خصوص آزمون ادواری نازل‌های عرضه سوخت مایع و به منظور حفظ و صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان تعداد یک هزار و ۲۷۴ نازل عرضه سوخت مایع در ایلام و شهرستان های تابعه مورد بررسی و آزمون قرار گرفت.

همتی اضافه کرد: در صورتیکه شهروندان مغایرتی در صحت عملکرد نازل جایگاه های مشاهده کنند می توانند از طریق تلفن ۱۵۱۷ موضوع را به این اداره کل اطلاع تا کارشناسان استاندارد بلافاصله نسبت به دفاع از حقوق مصرف کنندگان و پیگیری موضوع اقدام نمایند.

وی تاکید کرد: بازرسی و نمونه برداری از مراکز صنفی استان نیز با هدف اطمینان از تداوم و استمرار کیفیت محصولات عرضه شده در واحدهای صنفی استان و بدون اطلاع قبلی انجام می شود.

مدیرکل استاندارد ایلام افزود: چنانچه در این راستا کالایی فاقد کیفیت، بدون نام و نشان استاندارد و یا فاقد کد ۱۰ رقمی مندرج در ذیل علامت استاندارد مشاهده شود، با متخلفان امر مطابق با قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران برخورد می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار