رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران خبر داد؛
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: در بودجه۹۹ مبلغ ۷۶.۴ هزار میلیارد تومان از درآمدهای استان تهران از محل مالیات ها پیش بینی شده است.
کد خبر: ۸۰۷۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹ 22 December 2019

پیش بینی۷۶هزار میلیارد تومان از درآمدهای استان تهران ازمحل مالیات

به گزارش تابناک تهران، نعمت اله ترکی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بودجه ۹۹ اظهار داشت: جمع درآمدهای استان تهران در بودجه ۹۹ به میزان ۸۰.۲ هزار میلیارد تومان است، که ۷۶.۴ هزار میلیارد تومان از محل مالیات‌ها، ۱۰۰.۳ میلیارد تومان از حقوق گمرکی و ۳.۷ هزار میلیارد تومان از سایر درآمدها است.

وی افزود: بیش از ۴۳ درصد درآمد مالیاتی کل کشور از استان تهران تأمین می‌شود و نیز ۳۰ درصد درآمدهای بودجه ۹۹ کل کشور را این استان تأمین می‌کند.

این مسئول گفت: در جمع منابع بودجه کل کشور رشد ۱۴ درصدی را شاهد هستیم و این عدد از یک میلیون و ۷۴۴ هزار میلیارد تومان در سال ۹۸ به یک میلیون و ۹۸۸ هزار میلیارد تومان در سال ۹۹ رسیده است.

ترکی ادامه داد: از سوی دیگر مصارف بودجه کل کشور شامل هزینه‌ها، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، تملک دارایی‌های مالی، هزینه از محل درآمدهای اختصاصی دولت، سرمایه از محل درآمدهای اختصاصی دولت، منابع بودجه عمومی دولت، منابع شرکت‌های دولتی، مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت و بانک‌ها نیز با رشد ۱۴ درصدی از یک میلیون و ۷۴۴ هزار میلیارد تومان در سال ۹۸ به یک میلیون و ۹۸۸ هزار میلیارد تومان در سال ۹۹ رسیده است و با درآمدها تراز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار