عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، از مسئولان به دلیل بی توجهی به شهر ری انتقاد کرد و گفت که هویت و هوای این شهر فدای بی توجهی شده‌است.
کد خبر: ۸۰۷۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 22 December 2019

به گزارش تابناک تهران، حسن خلیل‌آبادی روز یکشنبه در یکصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورا نسبت به آلودگی هوا هشدار داد و افزود: در این خصوص به شهرداری و سازمان حفاظت محیط زیست تذکر می‌دهم، چراکه اکنون تابلوی شاخص آلایندگی هوا در شورا عدد ۱۲۷ را نشان می‌دهد، درحالیکه این شاخص در شهرری به ۱۸۰ رسیده است.

وی اظهار داشت: از جانب مردم به ویژه شهروندان ری که شاخص آلایندگی آن در مرز خطرناک قرار دارد، خواستار رسیدگی فوری و توقف فعالیت‌های دودزا و آلاینده هستم.

 خلیل آبادی خاطرنشان کرد: در ماده ۶۰ برنامه سوم به تعطیلی کارخانه‌جات شن و ماسه در شهرری رای داده شده است، اما در اجرای آن تعلل می شود.

عضو شورای تهران ادامه داد: شب‌ها نزدیک به دوهزار اتوبوس در شهرری توقف می‌کنند و نیروگاه بعثت و ری به فزایندگی آلاینده‌ها کمک می‌کند، بااین حال هیچ تصمیمی برای بهبود وضعیت گرفته نشده است.

وی اضافه کرد: از جانب مطالبه سالمندان، کودکان و بیماران خاص که سلامتی‌شان در گرو تصمیمات ما است، تقاضا می‌کنم چاره‌ای برای این وضعیت اندیشیده شود.

این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: تعطیلی مدارس و اجرای طرح زوج و فرد چاره‌ساز نیست، این امر نیازمند اراده و عزم جدی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار