روز یکشنبه اول دی ماه 98 و در راستای تحقق مصوبه آخرین نشست ماهانه راهبران آموزشی این شهرستان ، اولین بازدید گروهی راهبران آموزشی از منطقه کاکان شهرستان بویراحمد برگزار شد .
کد خبر: ۸۰۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۸ 23 December 2019
راهبران آموزشی تربیتی از جمله طرح های وزارت آموزش و پرورش بوده است که چند سالی است در سطح مدارس روستایی کشور به فعالیت پرداخته است و هر ساله با توجه به توانایی های مدیران حوزه ابتدایی و خود راهبران ، بر اثرگذاری آن ها در بهبود کیفیت آموزشی متناسب با سیاست اصلی این طرح یعنی گسترش عدالت آموزشی ، افزوده می شود.
بی شک خلاقیت در فرایند یاددهی از جمله مواردی است که جزء لاینفک محسوب می شود و به فراخور وجود خلاقیت و ابتکارات ، می توان به افزایش و بهبود فرایند امیدوار بود.
در خصوص عملکرد راهبران آموزشی یکی از اقدامات جالب و موثر ، راه اندازی بازدیدهای آموزشی به صورت گروهی پس از طی بخشی از سال تحصیلی است که این اقدام در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد به نحو بسیار خوب و موثری در حال انجام است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روز یکشنبه اول دی ماه 98 و در راستای تحقق مصوبه آخرین نشست ماهانه راهبران آموزشی این شهرستان ، اولین بازدید گروهی راهبران آموزشی از منطقه کاکان شهرستان بویراحمد برگزار شد .
معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در پایان نخستین بازدید گروهی راهبران آموزشی این شهرستان گفت : یکی از مهمترین اهداف برگزاری این بازدیدها ، تبادل تجربیات معلمان بین مدارس است .
آناهیتا مرادیان افزود : سنجش کیفیت آموزشی و تربیتی مدارس ، توجه به ابتکارات و ایده های معلمان مدارس مختلف و تعمیم ایده های جالب در دیگر مدارس از جمله مواردی است که در این بازدیدها در پی کسب آن هستیم.
مرادیان گفت : حضور هفتگی و برنامه ریزی شده برای بررسی مشکلات و کمبودهای مدارس توسط مسئولین آموزش ابتدایی و انتقال این مشکلات به مدیریت آموزش و پرورش و تلاش برای رفع این مشکلات از جمله مواردی است که جز اهداف این بازدیدها در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد : اولین حوزه مورد بازدید در سال اخیر و در طرح بازدید گروهی منطقه کاکان بویراحمد بود که پس از تقسیم بندی مدارس برای بازدید راهبران ، از طرف حوزه معاونت آموزش ابتدایی هم از مدارس سرکشی شد.
مرادیان گفت : پس از پایان بازدیدها ،  نشست جمع بندی گروه در مجتمع آموزشی این منطقه برگزار شد .
وی افزود : در خصوص مسائل آموزشی ، تربیتی و اجتماعی عملکرد معلمین حوزه مورد ارزیابی قرار گرفت و نکات مهم مطرح شد . که نکته بسیار مهم در اکثر مدارس این منطقه ، روحیه اجتماعی خوب دانش آموزان بود.
معاونت آموزش ابتدای در ادامه گفت : متاسفانه برخی مدارس حوزه از لحاظ امکانات سرمایشی و فضای فیزیکی مشکلاتی دارند که با مدیریت مجتمع در میان گذاشته شد و قرار شد در خصوص رفع این مشکلات از طریق آموزش و پرورش شهرستان تلاش شود.
دانلود
 
پس پایان بازدید گروهی ، مدیریت مجتمع آموزشی منطقه کاکان ضمن تشکر از مسئولین آموزش ابتدایی و راهبران آموزشی گفت : یکی از انتظارات ما از چنین بازدیدهایی شفافیت در بررسی های راهبران است که خوشبختانه عملکرد راهبران با توجه به گزارشات بسیار خوب بود.
رودشتیان در خصوص وجود مشکلات در برخی مدارس هم گفت : با توجه به توان مجتمع و آموزش و پروش حتی الامکان مشکلات برطرف شده است . البته گاها در طول سال تحصیلی هم مشکلاتی برای مدارس رخ می دهد که از همه ظرفیت های خود برای مرتفع کردن آن ها استفاده می کنیم .
 
بازدید گروهی ابتکار جالب راهبران آموزشی ، تربیتی + تصاویر و فیلم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
فقط باید گفت حاکم شهری که مرغابی بود برسر ان شهر رسوایی بود
بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
اخ برا عینک و کلاسشون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار