استاندار هرمزگان گفت: اصحاب رسانه نقش اساسی در جهت ایجاد فضای تعامل، همکاری و همدلی در استان داشته اند. .
کد خبر: ۸۰۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱ 09 August 2015
به گزارش تابناک، جاسم جادری در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: اصحاب رسانه نقش اساسی در جهت ایجاد فضای تعامل، همکاری و همدلی در استان داشته اند و تاکنون هیچگاه از جانب خبرنگاران احساس دغدغه نکرده ام.
 
وی با بیان اینکه برای برطرف شدن مسائل خبرنگاران استان باید به دنبال جذب بخش خصوصی باشیم، گفت: با تشویق، تقویت و ترغیب بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در هرمزگان بسیاری از مسائل حل می شود؛ باید به فکر تقویت فضا موجود باشیم تا سرمایه گذاران داخلی و خارجی دراین استان سرمایه گذاری کنند، زیرا دراین صورت شاهد رونق اقتصادی هستیم.
 
جادری افزود: اگر بخش اقتصادی یک استان رونق بگیرد همه از این رونق بهره می برند و البته امنیت شغلی خبرنگاران نیز در این موضوع نهفته است و به هر حال ما پیگیر مطالبات خبرنگاران استان هستیم.
 
استاندار هرمزگان با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی درست و به موقع گفت: اطلاع رسانی به موقع و دقیق از سوی رسانه ها نقش بسزایی درزمینه ایجاد فضای آرام و تشویق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری استان دارد.
 
وی در ادامه با بیان اینکه تنها خبرنگارانی که دغدغه نظام، خون شهیدان و سربلندی کشور را داشته باشند می توانند بهترین نقش را در راستای آرامش بخشیدن به ملت و دولت ایفا کنند، اظهار کرد: فعالیت در حوزه خبر از حساسیت بالایی برخورددار است و باید مراقب باشیم زیرا یک تیتر اشتباه ممکن است با ایجاد دغدغه، امنیت یک جامعه را به هم بریزد.
 
جادری با اشاره به اینکه هرمزگان یک استان فراملی و فرا استانی است، گفت: درخواستی که دارم این است که به مسائل بومی و غیربومی کمتر دامن بزنید.
 
وی در خصوص بدهکاری های دستگاه های دولتی به رسانه ها استان گفت: اگر نسبت به مطالبات رسانه ها اقدام نشود سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را موظف می کنم تا از اعتبار اداره های بدهکار کم و به حساب رسانه ها واریزکنند همچنین برای حل مسائل دیگر رسانه ها کارگروهی با ریاست معاون سیاسی امنیتی استانداری و عضویت مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تامین اجتماعی و همچنین تعاون و رفاه اجتماعی و خانه مطبوعات تشکیل می شود تا راهکارهای لازم و مناسب را در این خصوص پیدا کنند.
 
جادری در پایان گفت: فرهنگسرای رسانه در هفته دولت امسال در راستای حمایت از رسانه های استان افتتاح می شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار