حسن عزیزی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از اعتبارات اشتغال زایی روستایی و عشایری و میزان اجرایی طرح های اشتغال زایی در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۹۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 30 December 2019

حسن عزیزی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت: هزار میلیارد ۲۴ میلیون تومان از اعتبارات اشتغالزایی در استان کرمانشاه از محل های اعتباری از قبیل کمک‌های فنی و اعتباری، بند ب تبصره ۱۶، دستگاه‌های حمایتی تحصیلات اشتغال روستایی و عشایری، بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۹۷ و ۹۸ اعتبار ویژه اشتغال در مناطق زلزله‌زده و مشاغل خانگی جذب شده است.

وی خاطر نشان کرد: سهم استان کرمانشاه از اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری از محل صندوق توسعه ملی ۳۴۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام شد که ۹۱ درصد اعتبارات به مبلغ ۳۱۳ میلیارد و ۷۳۴ میلیون تومان با پیش بینی ۵۸۶۲ فرصت شغلی توسط با موسسات و بانک های عامل در استان کرمانشاه جذب شده است .

مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان افزود: در رتبه بندی که بین ۱۴ شهاستان کرمانشاه انجام شده هرسین با سهمیه مصوب شهرستان ۱۷۷۸۳۷ و ۸۴۳ طرح با اعتبار ۸۲۹۷۹۸ میلیون ریال توانسته از این تعداد طرح ۷۱۵ با اعتبار ۲۹۰۰۱۸ میلیون ریال انعقاد قرار داد کند و۷۰۵ طرح به مبلغ ۲۷۰۶۲ میلیون ریال را اجرایی کند و سرپل ذهاب به عنوان کمترین طرح های اجرایی رتبه ۱۴ را دارا می باشد.

 عزیزی در خصوص عملکرد تسهیلات روستایی و عشایری به تفکیک بانک های عامل تا اخر آذرماه گفت: صندوق کار افرینی امید به عنوان بیشترین عملکرد با سهمیه مصوب ۷۲۹۰۰و ۹۹۹ طرح با اعتبار ۲۴۶۱۸۱۱ میلیون ریال توانسته از این تعداد طرح ۶۴۹ طرح را انعقاد قرارداد کند که درصد پرداختی نسبت به سهمیه مصوب ۰/۰۱۰۱ درصد است ومیزان اشتغال طرح های پرداخت شده روستایی و عشایری ۱۶۴۹ بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار