امام جمعه موقت تهران با تبریک یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، گفت: گرامیداشت این روز مهم به منزله قدردانی از حضور، مشارکت و نقش آفرینی به موقع ملت ایران و پیوند آنان با رهبر معظم انقلاب است.
کد خبر: ۸۰۹۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵ 30 December 2019
قبل از ظهر امروز مردم یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور مراسم گرامیداشت 9 دی را در حالی برگزار کردند که سخنران ویژه این مراسم حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران بود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امام جمعه موقت تهران گفت : ملت آگاه و بابصیرت ایران در حماسه ۹ دی سال ۱۳۸۸ هنگامی که دست ناپاک دشمنان و بدخواهان را  مقابل نظام و انقلاب مشاهده کردند با تمامی توان و قدرت وارد صحنه شده و در برابر آنها ایستادند.
دعاهای معنادار ابوترابی فرد در مراسم 9 دی یاسوج ! + فیلم
 
حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد با بیان ویژگی‌های نظام اسلامی در طراز نهج‌البلاغه اظهار کرد: مهمترین اصل در نظام اسلامی و جامعه دینی حضور و مشارکت نقش آفرین و تعیین کننده آحاد جامعه اسلامی است.
امام جمعه موقت تهران گفت: رکن دوم نظام اسلامی از منظر نهج البلاغه، علما و اندیشمندان و فقهای عادل و صالح هستند که در برابر خداوند و مردم مسوول بوده و در برابر نابسامانی‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مردم و جامعه بی‌تفاوت نیستند.
وی با بیان اینکه انقلاب در پرتوی این دو رکن کلیدی توانست راه خود را با اقتدار تداوم بخشد، افزود: 9 دی نمادی از پیوند ملت آگاه و رهبری فرزانه بود که وقتی دست بیگانگان را مشاهده کردند با همه قدرت و توان مقابل آنها ایستادند و با ایستادگی به موقع تهدیدها به فرصت جدیدی تبدیل شد.
حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد عنوان کرد: ایران اسلامی در طول ۴۰ سال اخیر با انواع تهدیدها و تحریم های دشمنان و مشکلات و چالش های گوناگون مواجه بوده اما پیوند مردم با رهبر معظم انقلاب تمامی آنها را به فرصتی برای توسعه همه جانبه و اقتدار روزافزون کشور در منطقه خاورمیانه و جهان تبدیل کرده است.

وی ابراز داشت: همین پیوند سبب ناامیدی دشمنان از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون شده و با کمک این سرمایه مهم می توان مشکلات اقتصادی کنونی کشور را کاهش داده و به یک قدرت اقتصادی در قاره آسیا تبدیل شد.

دعاهای معنادار ابوترابی فرد در مراسم 9 دی یاسوج ! + فیلم

امام جمعه موقت تهران گفت: ملت ایران با تکیه بر ظرفیت های داخلی و تحقق سیاست های کلی اصل ۴۴ و اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب توانسته بر تحریم های اقتصادی آمریکا غلبه کند در حالی که این تحریم ها چنانچه علیه دیگر کشورها اعمال می شد آنها را وادار به تسلیم می کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد اظهار داشت: کشورهایی می توانند از انواع مشکلات و چالش ها عبور کنند که از وحدت، انسجام، همدلی و همبستگی لازم برخوردار باشند و ملت ایران اینگونه است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه در دفاع مقدس نیز در سایه این پیوند قدرت‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را شکست دادیم یادآور شد: دشمن وقتی این پیوند را دید تحریم‌های کمرشکنی اعمال کرد و اگر این تحریم‌ها علیه هر کشوری اعمال می‌شد قدرت مقابله و توان ایستادگی را نداشتند.
حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد به مشکلات اقتصادی کشور به دلیل تحریم‌های دشمن اشاره کرد و ادامه داد:  در حالی قدرت خرید مردم کاهش یافته حوادث آخر آبان و افزایش قیمت بنزین را داشتیم که مردم اعتراض جدی به نحوه اعمال این تصمیم داشتند، مردم معتقدند چرا با آنها گفت‌وگو نشد، چرا در جریان این موضوع قرار نگرفتند در حالی که کشور در طول این چهار دهه با حضور مردم از تهدیدها عبور کرده است.
وی به برخی از نظرسنجی‌ها در خصوص عملکرد دولت در این قضیه اشاره کرد و گفت: در یک نظرسنجی 90 درصد مردم نسبت به این عملکرد نقد داشتند و 68 درصد از کسانی که اعتراض داشتند در نظرسنجی‌ها گفتند که اگر با ما گفت‌وگو می‌شد اقناع می‌شدیم.
امام جمعه موقت تهران به نظرسنجی خبرگزاری راشاتودی پس از آشوب‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: در این نظرسنجی 85 درصد ایرانی‌ها نگاهشان این بود که دولت و نظام باید با جدیت و قاطعیت با کسانی که دست به آشوب زدند برخورد کند.
وی گفت: در همین نظرسنجی بیش از 77 درصد کسانی که از آنها سوال شد آیا خواستار تغییرات اساسی در سیستم سیاسی هستید مخالفت کردند که این خود نشان‌دهنده پایگاه مقتدر نظام در بین مردم است و این پیوند استوار نظام و امت دشمنان را ناامید کرده است.
فیلم / دعاهای معنادار ابوترابی فرد در یاسوج
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
تال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
من تعجب می کنم از سایت ............
رضوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
درود بر سيد شجاع و فهيم آيت الله ابوترابي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
سلام علیکم حاج آقا صبح شده بیدار شوید نمازتان قضا نشود هروقت من به عنوان یک سرپرست خانواده توانستم قدرت اقتصادی خودرا در خانواده نشان سر وهمسر بدهم ممکن است ایران بتواند قدرت اقتصادی آسیا بشود البته یکی از قدرتها شما ملاک را خودتان که دغدغه کار وحقوق ندارید قرار ندهید ملاک شما باید یک کارگر باشد نه یک ................
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار