سردار فدا؛
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: شهادت سردار سلیمانی فصل جدیدی را در منطقه رقم خواهد زد و شمارش معکوس برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی آغاز شده و آمریکایی‌ها مطمئن باشند که انتقام سختی از آن‌ها خواهیم گرفت.
کد خبر: ۸۱۰۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹ 03 January 2020

سردار مجتبی فدا ظهر امروز در جمع نمازگزاران اصفهان، اظهار کرد: روح شهید سلیمانی به دوستان شهید او یعنی شهید خرازی، کاظمی، میثمی، شهدای امنیت و مدافع حرم پیوست؛ شما فکر نکنید که ما تنها یک سردار سلیمانی داریم، صدها و هزاران قاسم سلیمانی در مقابل به‌وجود می‌آید و انتقام خون آن شهید را خواهند گرفت.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: در ایام شهادت حضرت فاطمه (س) با خبر عاقبت بخیری سردار سلیمانی روبه‌رو شدیم، سردار سلیمانی مطیع رهبری و امام بود، او از 19 سالگی در خط مقدم مبارزه با اشرار در سیستان و بلوچستان وارد سپاه شد و با شروع جنگ فرماندهی لشکر 41 ثارالله را به عهده گرفت.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی مرید حضرت فاطمه (س) بود و هر سال مراسم عزاداری حضرت را در بیت رهبری از دست نمی‌داد و می‌گفت من ایستادگی و مقاومت را از حضرت فاطمه آموخته‌ام؛ سردار کسی بود که زمینه شکست‌های سریالی آمریکا و اسراییل را در منطقه، تقویت بسیج جهان اسلام، وحدت و ایستادگی مسلمانان حول محور مقاومت را رقم زد و امنیت عراق و ایران و سوریه مدیون ایشان است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ابراز کرد: خون حاج قاسم مظهر وحدت، انسجام و همبستگی مردم حول خط امام و رهبری خواهد بود و شهادت سردار سلیمانی فصل جدیدی را در منطقه رقم خواهد زد و شمارش معکوس نابودی رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه سریع‌تر رقم خواهد خورد و آمریکایی‌ها مطمئن باشند که انتقام سختی از آن‌ها خواهیم گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :