فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه نیرو‌هایی که با داعش دست‌پروده آمریکا در سوریه و عراق زمین گیر کردند بغض آمریکا را به دنبال داشت ادامه داد: استکبار به دنبال مقابله با تفکر الهی است، اما ما بر این باور هستیم که سنت‌های خدا قطعی است.
کد خبر: ۸۱۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳ 03 January 2020
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: اقدامات افرادی، چون شهید سلیمانی استراتژی و برنامه‌های امریکا در منطقه غرب آسیا را زمین‌گیر کرده است.

به گزارش فارس، سردار مظاهر مجیدی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته همدان با بیان اینکه در چهل و یک سال که از عمر انقلاب می‌گذرد، اتفاقاتی رخ داد که عظمت مردم و انقلاب را نشان داد اظهار کرد: مردم ما عاشورای سال ۶۱ هجری را بار دیگر رقم زدند.

وی با اشاره به اینکه در طول انقلاب اسلامی ۲۵۰ هزار شهید تقدیم شد افزود: سیر شهادت فرماندهان از بدو انقلاب تا کنون شاهدیم که سربازان این وطن برای انجام وظیفه هر آنچه داشتند به میدان آوردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه امروز یک سرباز و فرمانده‌ای که آرزوی شهادت داشت، به آرزوی خود رسید تصریح کرد: امروز شاهد به نتیجه رسیدن اقدامات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم.

وی با اشاره به اینکه استکبار به دنبال ایجاد کشور‌های جدید و توسعه حکمرانی داعش بود ادامه داد:، اما اقدامات افرادی، چون شهید سلیمانی استراتژی و برنامه‌های امریکا در منطقه غرب آسیا را زمین‌گیر کرد.

مجیدی تأکید کرد: آمریکایی‌ها کور خواندند که با شهادت فرمانده، این راه را قطع کنند چراکه در سراسر جهان حاج قاسم شاگردان خود را پرورش داده است.

وی با بیان اینکه تمام بغض امریکا و استکبار جهانی در این متمرکز شد که با شهادت حاج قاسم مانع از توسعه جبهه مقاومت شوند، اما کورخوانده‌اند خاطرنشان کرد: خواهیم دید که این جبهه جهانی خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال جلوگیری از افزایش بیداری اسلامی هستند گفت:، اما خون شهید سلیمانی باعث تقویت اعتقادات ما در منطقه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال مقابله و ایجاد مانع در جبهه مقاومت است اظهار کرد:، اما فرزندان این سرزمین به شکلی حرکت کردند که امریکایی‌ها و اسرائیل در وحشت قرار گرفتند؛ فرزندان پرورش‌یافته در این مکتب در سراسر جهان پاسخ این اقدام تروریستی آمریکا را خواهند داد.

مجیدی با بیان اینکه آنچه مهم و حائز اهمیت است بصیرت والای مردم است افزود: آمریکا‌هایی به دنبال بهره‌برداری از اتفاقات اخیر در ایران بودند، اما مردم با یک بصیرت والا نشان دادند کسانی که در حال اغتشاش هستند از مردم نیستند و استکبار به دنبال سوء استفاده از این شرایط و اتفاقات است.

وی با اشاره به اینکه با همت شهید سلیمانی و همدانی توانستیم مرز انقلاب اسلامی و استکبار را از مرز‌های جغرافیایی فراتر ببریم که این اتفاق برای آمریکا سخت است تصریح کرد: رزمایش ما در دریا که با حضور چین و روسیه و تحت فرماندهی ایران اسلامی بود، برای آمریکا سنگین تمام شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه نیرو‌هایی که با داعش دست‌پروده آمریکا در سوریه و عراق زمین گیر کردند بغض آمریکا را به دنبال داشت ادامه داد: استکبار به دنبال مقابله با تفکر الهی است، اما ما بر این باور هستیم که سنت‌های خدا قطعی است.

وی با اشاره به اینکه سبزپوشان سپاه در سراسر کشور سال‌ها آرزوی شهادت کردند خاطرنشان کرد: امروز سردار سلیمانی زیباترین نوع ترک دنیا را برگزید و خداوند نیز این خواسته را اجابت کرد.

مجیدی با بیان اینکه امید است که همه مردم و سربازان با رهبری مقام معظم رهبری بتوانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند گفت: مردم به شایعات توجه نکنید چراکه دشمنان به دنبال سوءاستفاده از شایعه سازی هستند، بنابراین از مراجع رسمی اخبار را دنبال کنند.

وی در ادامه با توجه به اینکه سه روز اعضای عمومی اعلام شده است از مردم خواست در مساجد و اماکن دیگر به عزاداری بپردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار