عطر حرم رضوی در دشتی طنین‌انداز شد
کاروان زیر سایه خورشید در سفر خود به شهرستان دشتی در گلزار شهدای شهر بادوله حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۸۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵ 22 August 2015
خدام رضوی که امروز به شهر کاکی سفر کرده بودند، در بدو ورود مورد استقبال حجت‌الاسلام محمد محمدی امام‌ جمعه شهر کاکی قرار گرفتند.

حضور خدام رضوی در گلزار شهدای شهر بادوله

خدام رضوی با حضور در گلزار شهدای شهر بادوله نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

سیدعلی حسینی گفت: اینکه 5 ابرقدرت جهان در میز مذاکره با ایران به مذاکره می‌نشینند به برکت خون پاک شهدا بوده و نشان از اقتدار جمهوری اسلامی در جهان است.

سخنگوی این گرو از خدام رضوی افزود: عزت ایران اسلامی مدیون جوانانی است که با جان خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند تا ایران اسلامی سرافراز و سربلند بماند.

وی اضافه کرد: ما باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه و در بین جوانان و نوجوانان نهادینه کنیم و این مهم نیازمند تلاش همه اقشار جامعه است.

حضور خدام در مراسم درگذشت مادر شهید

خدام رضوی سپس در منزل شهید حیدر کمالی حضور یافته و درگذشت مادر شهید را به خانواده این بزرگوار تسلیت گفتند.

سیدعلی حسینی در این دیدار گفت: شما خانواده معظم شهدا چشم ‌و چراغ و نور هدایت همه ما هستید و امروز دنیا از صبر و بردباری خانواده شهدا در حیرت است.

وی اضافه کرد: درخت شکوهمند انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شد و امروز به درخت تنومند تبدیل‌شده و به بار نشسته است.

خدام رضوی با حضور در منزل شهید علی احمدی با این خانواده دیدار و گفت‌وگو کردند.

سیدعلی حسینی سخنگوی خدام رضوی گفت: ما مدیون صبر و بردباری خانواده شهدا هستیم، امروز بزرگ‌ترین وظیفه ما زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهد و ادامه‌دهنده راه آنهاست.

حضور خدام رضوی در منزل ایتام

خدام رضوی در ادامه دیدار از خانواده‌های ایتام در منزل روشن رزمی حضور یافته و با این خانواده دیدار و گفت‌وگو کردند.

سخنگوی گروه خدام رضوی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی متعلق به این مردم مستضعف است و به فرموده حضرت امام خمینی(ره) صاحب اصلی انقلاب شما هستید.

سیدعلی حسینی افزود: حضرت علی(ع) طلایه‌دار کمک به مستمندان و ایتام است و تأکید دارد صدقه دادن باعث سلامتی انسان می‌شود.

وی افزود: کمک به دیگران و خدمت به خلق خدا به معنای برآوردن نیازهای آنها از راه‌های صحیح است و در فرهنگ دین اسلام یکی از عبادت‌های پراهمیت به شمار می‌آید.

حسینی خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) می‌فرمایند هر کس نیازی از برادر مؤمنش را برآورد، مانند آن است که عمری خدای بزرگ را عبادت کرده باشد.

سخنگوی گروه خدام رضوی با اشاره به کمک و احسان به دیگران از نگاه امام رضا(ع) یادآور شد: حضرت امام رضا(ع) ضمن اینکه نیکی کردن به دیگران را سبب افزایش عمر انسان دانسته‌اند، سفارش‌های متعددی در باب احسان و صدقه داشته‌اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی نیز گفت: سرپرستی این خانواده بر عهده مادر خانواده است که دارای یک فرزند پسر و دو دختر است.

احمدرضا بحرینی افزود: تعداد 1756 خانوار با 4 هزار و 5 نفر مستمری‌بگیر در شهر کاکی وجود دارد که 197 نفر آنها دانشجو و 294 نفر دانش‌آموز مشغول به تحصیل هستند.

دیدار خدام رضوی با خانواده پنج معلولی در کاکی

خدام رضوی در ادامه سفر به شهر کاکی با خانواده علی واژدی یکی از افراد تحت پوشش بهزیستی دیدار و هدایایی به آن‌ها اهدا کردند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتی گفت: در بخش کاکی 1000 نفر تحت پوشش اداره بهزیستی بوده که 42 نفر از آنها دانشجو هستند.

عباس بحرانی افزود: خانواده علی واژدی دارای پنج معلول هستند، یکی از فرزندان پسر این خانواده در رشته کارشناسی برق و دختر خانواده در دانشگاه پیام نور در رشته مدیریت دولتی آبادانی و توسعه شهرها مشغول به تحصیل هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار