مسیح محمدی در خصوص سامانه تلفنی ۱۱۸ مخابرات منطقه اصفهان، اظهار کرد: سامانه تلفنی ۱۱۸ به عنوان یکی از ارکان خدماتی مهم و پل ارتباطی بین مشترکان و مخابرات در استان به شمار می رود .
محمدی با بیان اینکه مرکز ۱۱۸ با هدف راهنمایی همشهریان و ارائه شماره تلفن مورد درخواست به فعالیت خود ادامه می دهد، گفت: مدت زمان انتظار پاسخگویی برای مشترکان کمتر از ۲۰ ثانیه است و بیش از ۹۰ درصد تماس های ورودی به سامانه ۱۱۸ توسط کارشناسان مرکز تماس پاسخ داده می شود .
رئیس اداره خدمات پس از فروش شرکت مخابرات منطقه اصفهان افزود: ۱۱۸ مخابرات استان اصفهان روزانه بیش از یک صد هزار مشترک را در سراسر کشور را پاسخ می دهد.
به گزارش ایسنا و به نقل از شرکت مخابرات منطقه اصفهان، وی بیشترین آمار تماس از سمت مشترکان را در قالب درخواست شماره تلفن با ارائه محدوده آدرس، اسم و فامیل (حقوقی، حقیقی)، شماره تلفن ثابت و تلفن همراه صاحبان مشاغل عنوان کرد و افزود: بانک اطلاعاتی سامانه ۱۱۸ باید به صورت جاری و به روز باشد و تمام مشترکان حقیقی و حقوقی می توانند جهت هرگونه تغییر در شماره های ثبت شده از طریق درگاه های ارتباطی مخابرات منطقه اصفهان اقدام کنند .
محمدی در خصوص ثبت شماره جدید در سامانه ۱۱۸، اظهار کرد: مشترکان می توانند از طریق مراجعه به دفاتر خدماتی در سطح استان جهت احراز هویت و یا ثبت شماره تلفن جدید اقدام کنند .
وی افزود: با توجه به اینکه امکان ثبت مشاغل تمام کسب و کارها در سطح استان فراهم شده، مشاغل و تمام عنوان های حقیقی و حقوقی استان می توانند به عنوان جهت معرفی کسب و کار خود از طریق سامانه سرویس مشاغل ۱۱۸ استفاده کنند.