تابناک: فرمانده انتظامی فریدونشهر رقم افزایش کشف مواد مخدر در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون را درمقایسه با سال قبل 168 درصد عنوان کرد.
کد خبر: ۸۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۵ 25 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا محمدی روز چهارشنبه در شورای اداری این شهرستان افزود: امسال همچنین پنج باند تهیه و توزیع مواد مخدردرشهرستان شناسایی ومتلاشی شد.

وی افزود: سن ورود به اعتیاد درپنج سال گذشته در شهرستان فریدونشهر در محدوده سنی 25 سال ثابت است در حالی که این رقم بالاتر از متوسط کشوری است.

غلامرضا یسلیانی سرپرست فرمانداری شهرستان فریدونشهر نیز با قدردانی از دستگاه های اجرایی که 100 درصد بودجه تخصیصی را جذب کرده اند ، افزود : فرصت برای جذب اعتبارات محدود است و ملاک تخصیص اعتبار در سال 94 میزان جذب آن در سال 93 خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع از مسئولان خواست ضمن رعایت این اصل مهم بر نحوه پیاده شدن آن در دستگاه های ذیربط هم نظارت کامل داشته باشند.

وی گفت: رفتار ناشایست یک کارمند در یک اداره گاهی منجر به بدبینی ارباب رجوع از نظام خواهد شد و مراقب باشید با ناآگاهی و رفتار اشتباه در دستگاه ها در قبال ارباب رجوع خدمات نظام را زیر سئوال نبریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار