تابناک: استادان، روحانیون، طلاب، ائمه جماعات و نمازگزاران مساجد شهرستان نایین با تجمع در حوزه علمیه آیت الله نایینی، اهانت نشریه فرانسوی را به پیامبر بزرگ اسلام محکوم کردند.
کد خبر: ۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸ 24 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، امام جمعه نایین روزشنبه در جمع اساتید، طلاب و روحانیون حوزه علمیه این شهر گفت: انتشار کاریکاتور موهن در باره حضرت محمد(ص) از سوی مجله «شارلی ابدو» بسیار دردناک بود و قلب مسلمانان را جریحه دار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی سجادی با اشاره به گرایش روز افزون ملتهای غربی و اروپایی به دین مبین اسلام و قرآن کریم گفت: دشمنان دین قصد جلوگیری از اشاعه اسلام را در این کشورها دارند.

وی افزود: ما در یک پیچ تاریخی قرار داریم که فقط مقاومت در برابر دشمنان اسلام می تواند پاسخگوی توطئه های شیطانی آنان باشد.

امام جمعه نایین گفت: باید با ولایتمداری، دشمن شناسی، تبعیت از ارزشها و آرمانهای امام راحل، همواره پاسدار خون شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

مرگ بر اسرائیل، لبیک یا محمد (ص)، هیهات منا الذله ، لا اله الا الله محمد رسول الله و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست از شعارهای این تجمع کنندگان بود.

در این تجمع بیانیه استادان و طلاب حوزه علمیه نایین در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر رحمت قرائت شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار