بررسی برترین‌های هفته چهارم لیگ/
تابناک: در کنار آن روزنامه ها هم در راستای رسالت های خود به اطلاع رسانی و تحلیل در فضای رسانه ای موجود می پردازند.
کد خبر: ۸۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸ 23 August 2015
به گزارش تابناک اصفهان، در کنار آن روزنامه ها هم در راستای رسالت های خود به اطلاع رسانی و تحلیل در فضای رسانه ای موجود می پردازند.

با توجه به این مسئله سایت خبری تحلیلی تابناک اصفهان، هر روز مهم ترین گزاش یا اتفاق روزنامه های اصفهان را در اختیار مخاطبین می گذارد، تا از این مسائل با خبر باشند.

نسل فردا نوشت:

شوت سرکش "حسین ریکانی " به دروازه مهدی رحمتی، برد تیم ذوب آهن مقابل تیم پرسپولیس، صعود آبی پوشان اهوازی به رده دوم جدول، شاهکار پدیده مشهد مقابل نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر جزء "ترین‌های " هفته چهارم لیگ محسوب می شوند ، با این وجود بازگشت علیرضا فغانی به قضاوت های لیگ هم بعداز چند ماه محرومیت از اتفاقات این هفته به حساب می آیند .

 بهترین تیم ؛ ذوب آهن
شاگردان گل محمدی،بعداز شکست در دربی نصف جهان که خیلی هضم آن برایشان مشکل بود، عزم خود را جزم کردند تا در دو دیدار آینده برابر سرخابی ها اعاده حیثیت کنند که از قرارمعلوم به هواداران و مدیریت باشگاهشان خلف وعده نکردند واز دو دیدار خارج از خانه، شش امتیاز ممکن را به دست آوردند .پرسپولیسی ها بازهم در متن حرکات تهاجمی خود با طارمی و عالیشاه، قافیه را بر خط دفاع و دروازه تیم ذوب آهن تنگ و تنگ تر کردند و با شوت سهمگین عالیشاه، قفل دروازه رشید مظاهری را شکستند، اما بعداز گل برتر اسیر حرکات تاکتیکی سبز پوشان اصفهانی شدند . ذوبی‌ها با ضربه سر کاوه رضایی از روی ارسال رجب زاده و پنالتی جنجالی داور مسابقه توسط مسعود حسن زاده، به برتری رسیدند تا تیم پر طرفدار پرسپولیس همچنان در قعر جدول جا خشک کند . به هر حال تیم شایسته ذوب آهن فارغ از همه حاشیه ها فنی و تاکتیکی‌ترین تیم هفته چهارم لقب گرفت .

 رشید مظاهری ،بهترین گلر
بدون شک محمد رشید مظاهری، دروازه بان شیرازی الاصل تیم ذوب آهن، بهترین دروازه بان هفته چهارم بود . مظاهری با انعطاف و رفلکس‌های مثال زدنی خود، اکنون به یکی از "گلرهای " شش دانگ مبدل شده و به خوبی شایستگی هایش را به رخ کی روش و کادر فنی تیم ملی کشیده است . مظاهری با روحیه بالا در موقعیت های تک به تک با مهاجمان جوان وزهردار تیم پرسپولیس، عالی عمل کرد و برگ برنده تیم گل محمدی محسوب شد .

 گل ویژه هفته
حسین ریکانی ،هافبک مهاجم تیم استقلال اهواز، در مصاف با همنام تهرانی خود در ورزشگاه غدیر اهواز، با پای چپ از فاصله حدود 20متری، گلی به مهدی رحمتی زد که در تاریخ پانزده دوره لیگ برتر بی نظیر بود . ریکانی ،گل ویژه هفته را به نام خود ثبت کرد .

 بهترین بازیکن ، مهرداد محمدی
جدال تیم راه آهن و صبا که با برتری لکوموتیورانان به اتمام رسید، یک مهره " آس " و با آتیه به همراه داشت وآن کسی نبود جز مهرداد محمدی که با به ثمر رساندن دوگل به عنوان بهترین بازیکن هفته نیز انتخاب شد . حمید استیلی از همان موقعی که هدایت تیم راه آهن را به عهده گرفت، مهرداد محمدی جوان و خوش تکنیک را یکی از آینده داران فوتبال ایران دانست. این بازیکن خوب چنانچه اسیر ناملایمات غیر عرفی در فوتبال نشود، با شم گلزنی بالا روزهای خوشی در انتظارش است .

 مهمانان سربلند
از جمع هشت مسابقه برگزار شده در هفته چهارم، سه تیم مهمان (ذوب آهن ، استقلال تهران و ملوان بندر انزلی ) در برابر تیم های میزبان خود به نوعی "روسفید " شدند . آبی پوشان تهرانی در اهواز با 15 دقیقه وقت اضافه که توسط اکبریان داور مسابقه گرفته شد، پیروز شدند و به رده سوم جدول صعود کردند . ذوبی ها نیز در دومین مسابقه بیرون از فولادشهر به برتری رسیدند، اما تیم ملوان بندر انزلی که این هفته ها با حمید استیلی به رقابت های لیگ گام گذاشته، در نبری سخت یک امتیاز ممکن را از تیم نفت تهران به دست آورد . دیدار تیم های نفت و ملوان با نتیجه سه بر سه به پایان رسید .

 20 گل ، آماری قابل قبول
ایستگاه چهارم نیز مانند هفته سوم با رد وبدل شدن 20 گل و میانگین 5/2 گل در هر مسابقه، هفته قابل قبولی را به معرض دید علاقه مندان گذاشت و تماشاگران را امیدوار کرد تا در هفته‌های آتی، با توجه به شناخت تیم ها و حساسیت مسابقات،روانه ورزشگاه ها 
شوند.

 علیرضا فغانی ،چهره ویژه هفته
فغانی از داوران برجسته فوتبال کشورمان که فینال مسابقات جام ملت های آسیا را در استرالیا به خوبی قضاوت کرد، در هفته سی ام لیگ برتر در تبریز، دیدار تراکتورو نفت تهران را به خوبی مدیریت نکرد و با محرومیت چند ماهه مواجه شد . 
فغانی با بازگشت خود به لیگ برتر، دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن را سوت زد تا سوت وی در انتها لقب "سوت خونین " را به خود اختصاص دهد . پنالتی بحث برانگیز و اخراج محسن بنگر تا مدت های مدیدی، نقل محافل فوتبال می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار