تابناک: معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: راههای بین شهری کاشان بدلیل نامطلوبی و نامناسب بودن زیرساخت ها، موجب حوادث و خسارات زیاد به مسافران در ایام سفر شده است.
کد خبر: ۸۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۰ 25 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، ابوالفضل صدرائیه در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کاشان در جمع شهرداران، بخشداران و مدیران شهری افزود: باید در هنگام ورود مهمانان نوروزی و گردشگران به شهرستان بگونه ای برنامه ریزی کرد که مشکلات جاده ای به حداقل برسد.

وی با تاکید بر شناسایی نقاط حادثه خیز اظهار داشت: باید برای حل این مشکلات با پلیس راه و اورژانس جاده ای همکاری کرد و در صورت کمبود نیروی انسانی از مدیران استان درخواست کمک کنیم.

وی با اشاره به بی توجهی به حل مشکلات جاده های کاشان تصریح کرد: درحالی که بخش خصوصی و خیرین برای احداث جاده و بلوار اقدام می کنند، اما اداره راه وشهرسازی استان اصفهان از سال 92 در حل مشکل یک تقاطع غیر هم سطح کوتاهی می کند.

صدرائیه با بیان اینکه در بحث راههای شهری کاشان کم کاری های بسیاری در هشت سال دولت قبل صورت گرفته است، گفت: جاده های کاشان - برزک ورکان، قهرود - جوشقان و کامو، مشکات و جاده قمصر در خصوص پل غیر همسطح ورودی به اتوبان وضعیت نامناسبی دارد که از مسوولان استان در این خصوص گلایه مندیم.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان با تاکید بر افزایش زیبایی بصری در شهر کاشان اظهار داشت: بنرها و تابلوهای تبلیغاتی چهره شهر را زشت کرده و در سه نقطه از ورودی شهر نیز وضعیت آشفته و خرابی را به مسافران و گردشگران نشان می دهد.

صدرائیه بر حفظ نظافت بخصوص نقاط دیدنی شهر در این ایام تاکید و خاطرنشان کرد: در سال گذشته باغ فین که همواره مورد استقبال تعداد زیادی از مسافران قرار می گیرد، از لحاظ نظافت و دیدگاه بصری و مدت زمان باز بودن در شرایط نامطلوبی قرار داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :