استاندار آذربایجان شرقی از افتتاح 833 پروژه عمرانی در بخش‌های گازرسانی، آبرسانی، برق و انرژی، راه‌سازی، کشاورزی، فرهنگی و صنعتی در سطح شهرستان‌های استان همزمان با هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۸۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴ 24 August 2015
به گزارش تابناک تبریز دکتر اسماعیل جبارزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، اظهار کرد: در ایام هفته دولت 514 پروژه عمرانی در روستاها و 319 پروژه در شهرهای استان به بهره‌برداری می‌رسد که نشان‌دهنده توجه ویژه دولت تدبیر و امید به توسعه و عمران روستایی است.

وی با بیان این که روستاها خاستگاه تولید و کشاورزی هستند، گفت: دولت در سال جاری نیز اعتبار ویژه‌ای برای دهیاری‌ها و شهرهای کوچک اختصاص داده است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: مسوولان اجرایی در اولین روز از هفته دولت با حضور در گلزارهای شهدای سراسر استان، با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.

وی با اشاره به این که هفته دولت فرصت مغتنمی برای انعکاس خدمات دولت است، از فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست عملکرد دستگاه‌های دولتی را از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم برسانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار