در ادامه مسابقات والیبال زیر ۱۹ سال جهان در آرژانتین ، بامداد امروز تیم نوجوانان کشورمان با پیروزی مقابل روسیه، به مقام سوم رقابت های قهرمانی جهان دست یافت.
کد خبر: ۸۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴ 24 August 2015
به گزارش تابناک یزد، در ادامه مسابقات والیبال زیر ۱۹ سال جهان در آرژانتین ، بامداد امروز تیم نوجوانان کشورمان با پیروزی مقابل روسیه، به مقام سوم رقابت های قهرمانی جهان دست یافت.
در دیدار رده بندی برابر روسیه قرار گرفت و با ارائه یک بازی تماشایی ۳ به ۱ حریف خود را شکست

در ادامه مسابقات والیبال زیر 19 سال جهان در آرژانتین ، بامداد امروز تیم نوجوانان کشورمان  در دیدار رده بندی برابر روسیه قرار گرفت و با ارائه یک بازی تماشایی 3 به 1 حریف خود را شکست داد  و به مقام سوم رقابت های قهرمانی جهان دست یافت.

شاگردان وکیلی در ست‌های اول، سوم  چهارم با نتایج 25 - 17، 25 - 16 و 25 - 23  حریف خود را شکست دادند و فقط در ست دوم 26 - 28  نتیجه را واگذار کردند.

در دیدار پایانی هم ، لهستان 3 به 2 آرژانتینِ میزبان را شکست داد و قهرمان شد. در پایان این رقابت ها، علی‌اصغر مجرد به همراه استادیک از آمریکا به عنوان بهترین مدافع معرفی شد.

تیم ملی والیبال ایران که در جام واگنر لهستان شرکت کرده است دیشب در دومین بازی‌ خود 3 - 1 مغلوب تیم میزبان شد. در این بازی ملی پوشان کشورمان در ست دوم 18- 25 به پیروزی رسیدند و ست های اول، سوم و چهارم را به ترتیب 25 - 23 ، 25 - 15 و 25 - 20  به حریف واگذار کردند.

تیم ایران که در  نخستین مسابقه نیز مغلوب فرانسه شده است، امشب از ساعت 20:30 دقیقه، مقابل ژاپن به میدان می‌رود ، ژاپنی ها دیشب فرانسه را 3 - 1 شکست دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار