با وجود کمبودهای بسیار
ین کمبوده‌ها به اندازه‌ای است که محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان کشورمان، البرز را فقیرترین استان از نظر سرانه‌های ورزشی می‌داند.
کد خبر: ۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۲ 25 February 2015
به گزارش تابناک – البرز: استان البرز در رشته‌های مختلف ورزشی دارای جوانان با استعداد بسیاری است.
این استان در رشته‌های رزمی از ظرفیت‌های خوبی برخوردار بوده و بسیاری از قهرمانان البرز در تیم‌های ملی کاراته، جودو، کنگ‌فو و به ویژه تکواندو، افتخارات بسیاری را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده‌اند.
این در حالی است که البرز از نظر زیرساخت‌های ورزشی و دسترسی جوانان به سالن‌ و امکانات ورزش‌های رزمی دارای کمبودهای بسیاری است.
این کمبوده‌ها به اندازه‌ای است که محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان کشورمان، البرز را فقیرترین استان از نظر سرانه‌های ورزشی می‌داند.
با این وجود، جوانان بسیاری از البرز به تیم‌های مختلف ملی راه یافته‌اند.
آخرین خبر مربوط به دعوت یکی از نوجوانان البرزی به تیم ملی جودو است.
در این رابطه رئیس هیئت جودو استان البرز اعلام کرد: کادر فنی تیم ملی نوجوانان، سپهر غنچه از استان البرز را برای شرکت در اردوی آماده‌سازی به تیم ملی دعوت کرد.
عباس سلگی افزود: اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان از روز چهارشنبه در سالن جودو مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران آغاز شده و تا هشت اسفند ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: برنامه‌ریزی زیادی در رده‌های پایه انجام شده است و نتایج خوبی در حال کسب شدن است، امیدوارم با ادامه این روند نوجوانان و جوانان البرزی سهم زیادی در اردوهای تیم ملی به خود اختصاص دهند.
‌وی در پایان گفت: یکی از اهداف هیئت جودو استان البرز قرار گرفتن در جمع بهترین هیئت‌های کشور است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار