مراحل ساخت نخستین پردیس سینمایی آذربایجان‌غربی آغاز و همزمان سینما ایران ارومیه بازگشایی شد.
کد خبر: ۸۲۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲ 04 February 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، با حضور استاندار آذربایجان‌‌غربی ، رئیس حوزه هنری کشور، مسئولان موسسه بهمن سبز و جمعی از مدیران استانی ضمن کلنگ‌زنی نخستین پردیس سینمایی استان در سینما آزادی ارومیه، سینماایران نیز بازگشایی شد.

احد هوشمند، رئیس حوزه هنری آذربایجان‌غربی در آیین بازگشایی سینما ایران ارومیه اظهار کرد: با وجود تنگناهای مالی و با حمایت مسئولان امروز شاهد سه رویداد مهم فرهنگی  کلنگ‌زنی پردیس سینمایی کلانشهر ارومیه، بازگشایی سینمای ایران و آغاز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر هستیم.

 وی گفت: حوزه هنری در تلاش است با بهینه‌ سازی فضاهای سینمایی امید و شادمانی را برای مردم استان به ارمغان بیاورد.

هوشمند به پیشینه هنر هفتم در استان اشاره کرد و گفت: امروز با وجود تعدد رسانه‌ها، هنوز مردم هنردوست استان سینما را انتخاب می کنند و همین امر مسئولان را به بازسازی و ایجاد پردیس سینمایی وادار کرد.

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌غربی  ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولان کشوری و استانی در آینده نزدیک شاهد بازسازی سینماهای شهرستانهای استان نیز باشیم.

همزمان با چهارمین روز از دهه فجر،  اولین پردیس سینمایی استان در محل سینما آزادی ارومیه با ۸ سالن کلنگ‌زنی و سینما ایران با ظرفیت ۶۱۶ نفر و صرف اعتبار ۳۰ میلیارد ریال بازگشایی شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار