صادقیان شهردار ایلام گفت :کسب درآمد پایدار برای شهرداری، ارتقا خدمات رفاهی به کارکنان و اشتغالزایی از مهم ترین اهداف ایجاد این فروشگاه مشارکتی است.
کد خبر: ۸۲۱۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵ 08 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ طالب صادقیان در این مراسم اظهار داشت : از اعضای محترم شورای اسلامی شهر، مجموعه مدیریتی فروشگاه رفاه غرب کشور و استان ایلام و مدیران ذیربط شهرداری در خصوص راه اندازی این فروشگاه قدردانی می کنم.

وی افزود : پاکبانان شریف شهرداری که در شبهای سرد زمستان و روزهای گرم تابستان خالصانه به شهروندان خدمت می کنند، شایسته بهترینها هستند و یکی از اهداف ما ارتقای سطح رفاهی این عزیزان است.

صادقیان یاداور شد : در صدد هستیم با مشارکت فروشگاه رفاه نسبت به ایجاد بزرگترین هایپر غرب کشور در میدان ارغوان اقدام نماییم که این مهم علاوه بر اشتغالزایی برای جوانان جویای کار باعث هدایت ترافیک هسته مرکزی به این نقطه خواهد شد.

 مدیر فروشگاههای رفاه غرب کشور نیز در این مراسم گفت :طی دو سال گذشته که به استان سفرهایی داشتیم تغییرات مثبت در شهر ایلام کاملا مشهود بوده و زحمات شهردار ایلام و اعضای محترم شورای اسلامی شهر شایسته تقدیر است.

  امیر افزود: راه اندازی این مجموعه  با نظر بلند این عزیزان در جهت خدمت به شهروندان ایلامی صورت پذیرفته است.

شایان ذکر است این فروشگاه در یکی از املاک شهرداری در خیابان خرمشهر ایجاد شده و آماده خدمت به تمام شهروندان عزیز می باشد./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار