کد خبر: ۸۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱ 24 August 2015


مدیرعامل شرکت گاز گیلان از افتتاح 76 پروژه گازرسانی روستایی این استان در هفته دولت جاری خبر داد و گفت: تا پایان هفته دولت 14 هزار خانوار از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.
خبرگزاری فارس: افتتاح 76 پروژه گازرسانی روستایی گیلان در هفته دولت

جمشید ظهیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به پروژه‌های گازرسانی گیلان در هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت جاری 76 پروژه گازرسانی روستایی گیلان افتتاح می‌شود.

وی آغاز افتتاح گازرسانی روستایی را از عصر امروز در فومن عنوان کرد و افزود: تا پایان هفته دولت جاری 14 هزار خانوار از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

مدیر عامل شرکت گاز گیلان سرمایه‌گذاری پروژه‌های هفته دولت این استان را 57 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم امسال 80 هزار خانوار روستایی را از گاز برخوردار کنیم که در این صورت شاخص برخورداری از این نعمت به 90 درصد خواهد رسید.

وی با بیان اینکه تا سال 95 تمام نقاط گیلان از گاز برخوردار می‌شوند، تصریح کرد: سال 95 باید گیلان جزو استان‌های سبز کشور شود.

ظهیری با تصریح بر اینکه تمام شهرهای گیلان به جز ماسوله در حال گازدار شدن هستند، خاطرنشان کرد: به دلیل بافت تاریخی و منحصر به‌فرد ماسوله اجازه گازرسانی به این شهرک را نمی‌دهند.

به گفته وی، شرکت گاز گیلان یک‌سوم سوخت گاز خودروها، سوخت تمام صنایع بزرگ و... را تامین کرده و زیرپوشش دارد.

مدیر عامل شرکت گاز گیلان مصرف انرژی در ایران را 9 برابر دنیا دانست و یادآور شد: از سال گذشته کمبود گاز در گیلان نداشتیم اما این امر دلیل بر عدم صرفه‌جویی نیست و از شهروندان هم‌استانی می‌خواهیم همواره صرفه‌جویی در مصرف گاز را سرلوحه کارهای خود قرار دهند تا در فصل سرما با مشکل مواجه نشویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار